Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@16:09:21 GMT

افزایش ابر و بارش های پراکنده در دو روز آینده

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۲۶۳۴

افزایش ابر و بارش های پراکنده در دو روز آینده

قزوین_ مهدی آخوندی گفت: افزایش ابر و در پاره ای مناطق بارش های پراکنده برای دو روز پیش بینی می شود.

به گزارش قدس آنلاین، مهدی آخوندی کارشناس هواشناسی استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی برای امروز وضعیت جوی در استان پایدار است و برای روزهای جمعه و شنبه عبور متناوب امواج کم دامنه تراز میانی جو را از استان خواهیم داشت که پیامد آن گاهی افزایش ابر و در پاره ای مناطق بارش های پراکنده پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وضعیت آب و هوای استان قزوین از امروز تا فردا صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد و برای روز جمعه الی روز شنبه کمی نیمه ابری، گاهی وزش باد نسبتا شدید، در بعدازظهر در پاره ای مناطق افزاشی ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود.

آخوندی یادآور شد: وضعیت آب و هوای استان قزوین در روز شنبه چهارم اسفندماه الی روز یکشنبه صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد در بعدازظهر در پاره ای مناطق افزایش ابر و بارش پراکنده خواهد بود.

کارشناس هواسناسی استان قزوین به بیشینه و کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته پرداخت و اضافه کرد: کمینه دما مربوط به شهرستان آوج با منفی ۶ درجه سلسیوس زیر صفر و بیشینه دما مربوط به شهر رازمیان با ۱۲ درجه سلسیوس بالای صفر بوده است.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بارندگی در استان قزوین نداشته ایم.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استان قزوین مهدی آخوندی هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه


به گزارش تابناک، برپایه بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی ، آسمان استان تهران امروز تا روز پنجشنبه (۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت) قسمتی ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها بارش باران و وزش باد شدید، گاهی رگبار و رعد و برق و در نقاط مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود. طی این مدت به‌ویژه در نیمه جنوبی و غرب استان وزش باد شدید، در پاره‌ای نقاط خیزش موقت گرد و خاک و گاهی کاهش دید مورد انتظار است.

از روز جمعه (۲۱ اردیبهشت) آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در ارتفاعات افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۲۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۱۹ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با احتمال رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد با احتمال رگبار و رعد و برق، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه‌های میگون ۱۸.۳ میلیمتر، آبعلی ۱۳ میلیمتر، لواسان ۱۴.۵ میلیمتر، شمیرانات ۱۵ میلیمتر، دماوند ۹.۵ میلیمتر، فیروزکوه ۹.۲ میلیمتر، ژئوفیزیک ۸.۶ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۸.۴ میلیمتر، چیتگر ۸.۴ میلیمتر، شرق تهران ۷.۶ میلیمتر، شهریار ۷.۵ میلیمتر، فرودگاه امام (ره) ۷ میلیمتر، سنجش آلودگی فیروزکوه ۶ میلیمتر و ورامین ۲.۷ میلیمتر بارش دریافت کردند.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش باران در تهران تا پنجشنبه
  • پیش بینی تندباد تا پایان هفته در اصفهان
  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است
  • ادامه روند افزایش تدریجی دما در خراسان رضوی
  • سامانه جدید بارشی در استان بوشهر فعال می‌شود
  • هواشناسی اصفهان فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت؛ بارش پراکنده باران
  • هوای زنجان این هفته ناپایدار خواهد بود
  • صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان قزوین 
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان