Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@00:25:44 GMT

حاتمی: نمی‌دانم این پول‌ها را کجا می‌برند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۲۶۸۳

به گزارش پارس نیوز، 

فرزاد حاتمی بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی جم پس از دیدار  مقابل تیم فوتبال استقلال در مورد مشکلات مالی باشگاه پارس جنوبی و اینکه گفته می‌شود بازیکنان این تیم قصد اعتصاب دارند اظهار کرد: بله، متاسفانه با این همه پولی که در عسلویه و جم جا به جا می‌شود، یک درصدش هم به سمت ورزش شهر نمی‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مسئولانی که برای ورزش شهر جم اهمیتی قائل نیستند، متأسفم. آن‌ها به فکر جوانی که به ورزشگاه می‌آید هم نیستند. نمی‌دانم این پول‌ها را کجا می‌برند.

مهاجم پارس جنوبی جم در مورد این دیدار گفت: استقلال در نیمه اول بسیار خوب بود و ما نیز در نیمه دوم فوتبال خوبی ارائه دادیم. فوتبال است دیگر و ما هم شکست خوردیم. امیدوارم این شکست را در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

او در مورد عملکرد بسیار خوب دروازه بان تیم (رحمان احمدی) گفت: رحمان همیشه دروازه بان مطمئنی بوده و اگر گلی خورده، روی اتفاق بوده است. او امروز در حد رحمان احمدی دروازه بانی کرد.

حاتمی درمورد نیمکت نشینی خود در دیدار‌های پارس تصریح کرد: صد در صد آماده بازی کردن هستم، اما نظر سرمربی و کادر فنی این است که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شوم. هر وقتی که به عنوان یار جایگزین به بازی آمدم، تا حدودی موثر بوده ام و امیدوارم به ترکیب اصلی پارس جنوبی برسم.

حاتمی در مور داوری گفت: داور در نیمه اول در یکی دو صحنه مرتکب اشتباه تأثیرگذار شد. توپی که منجر به گل دوم استقلال شد، کرنر نشده بود و پنالتی حریف هم درست نبود. یک گل هم در این بازی‌ها تعیین‌کننده است و می‌تواند نتیجه بازی را رقم بزند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال استقلال مشکلات مالی دروازه بان زمین بازی بازی پارس جنوبی پول فوتبال مشکلات مالی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه شهداب یزد اعلام کرد پس از بررسی شرایط موجود و درخواست رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال شهداب مهدی مهدوی کاپیتان و اسطوره باشگاه که فصل گذشته با مصدومیت سنگین از ناحیه آشیل پا ادامه رقابت های لیگ را از دست داده بود با درخواست سرمربی تیم رحمان محمدی راد و موافقت باشگاه به طور رسمی وارد دنیای مربیگری شد و فصل آینده به عنوان دستیار و مربی درکنار رحمان محمدی راد در کادرفنی تیم والیبال شهداب یزد فعالیت خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی باشگاه شهداب یزد؛بدین ترتیب کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد پس از گذشت بالغ بر بیست و پنج سال به طور رسمی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد تا ماجراجویی جدیدی را در ادامه آغاز کند و توانمندی ها و قابلیت های خود را همانند دوران بازیگری در دنیای مربیگری نیز اثبات کند.

گفتنی است شهداب فصل گذشته تحت هدایت محمدرضا تندروان به فینال مسابقات لیگ برتر والیبال ایران راه یافت اما در بازی پایانی کار را به فولاد سیرجان واگذار کرد. حالا آن‌ها در فصل آینده با ترکیب رحمان محمدی راد و مهدی مهدوی روی نیمکت خود به دنبال بازگشت به قهرمانی هستند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899385

دیگر خبرها

  • مهدوی به عنوان مربی در تیم شهداب ماند
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • فیلم ترنس مالیک با بازی لیلا حاتمی شاید در جشنواره ونیز
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود
  • وزش شدید باد استان زنجان را فرا می‌گیرد
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است