Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - رییس انجمن ایرانی مطالعات سازمان ملل متحد گفت: امروزه کار با چالش های بسیاری رو به رو است اما با فعالیت صد ساله سازمان بین المللی کار میلیاردها کارگر در سطح جهان از قوانین شرایط کار بهتر بهره مند می شوند که از دستاوردهای این سازمان است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا، نسرین مصفا در همایش نقش سازمان بین المللی کار در تحقیق اهداف منشور ملل متحد در خانه اندیشمندان علوم انسانی اظهار کرد: انجمن ایرانی سازمان ملل متحد که برگزارکننده این مراسم است، نزدیک به دو دهه فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: انجمن مطالعات سازمان ملل متحد همواره در تلاش بوده تا علاوه بر آموزش در جهت پیوند نهادهای علمی، استادان و دانشجویان علاقه مند به ملل متحد گام بردارد.
رییس انجمن ایرانی مطالعات سازمان ملل متحد با اشاره به اینکه عدالت اجتماعی در صدر اهداف سازمان بین المللی کار قرار دارد، یادآورشد: عدالت امروزه با چالش های بسیاری در سراسر دنیا رو به رو است چرا که میان واقعیت و عدالت فاصله بسیاری وجود دارد، فقر در کشورها نمونه بارز نبود عدالت است.
مصفا با اشاره به اینکه همایش امروز در سالگرد یکصدمین سال تأسیس سازمان بین المللی کار برگزار شد، خاطرنشان کرد: دستاورد این همایش در جهت ترویج حقوق کار و گرامیداشت عزت الله عراقی مشعل دار این سازمان به صورت مکتوب ارائه می شود.
به گفته وی، کار سخت کودکان ، تبعیض در دستمزد و مزایا میان زنان و مردان، بیکاری و نبود کارشایسته از جمله مشکلاتی است که مردم در جهان با آن دست و پنجه نرم می کنند، از این رو سازمان بین المللی کار برای رفع این دغدغه ها در میان مردم جهان تلاش می کند.
رییس انجمن ایرانی مطالعات سازمان ملل متحد ضمن قدردانی از همیاران در فرآیند برگزاری این همایش و ابراز امیدواری از حاصل شدن نتایج مطلوب از نشست های تخصصی، افزود: باید برای باقی ماندن نام و یاد عراقی که پشت و پناه حامیان و فعالان عدالت اجتماعی بود، چنین همایش هایی در روز عدالت اجتماعی برگزار شود.
**9491** 1200

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي سازمان بين المللي كار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه اول اردبیل در مدیریت ورزشی

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی افشاری ظهر سه شنبه در همایش بین المللی و ملی مدیریت ورزشی با رویکرد سلامتی در دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: ما فعالیت های خوبی را در اردبیل با همراهی هیات علمی توانمند در حوزه ورزشی شاهد هستیم و شاخه اردبیل توانسته جایگاه ممتازی را در سال های اخیر در فعالیت های ورزشی و مدیریت شکل گرفته رقم بزند.

وی خاطرنشان کرد: از سال 91 انجمن مدیریت ورزشی کشور فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در 23 استان کشور فعالیت های متعددی را انجام می دهد و جزو انجمن های موفق و در تراز برتر کشور است.

دبیر کل انجمن مدیریت ورزشی ایران افزود: رویکرد این انجمن تعالی بخشی در عرصه مدیریت ورزشی است تا در ابعاد مختلف بتوان خروجی و نتایج مناسبی را از اقدامات و فعالیت های سالم سازی فضای اداری و سازمانی انجام داد.

افشار گفت: این همایش که برای دومین سال متوالی در اردبیل و در سطح بین المللی برگزار می شود فرصتی را فراهم کرده تا محققان و دانشجویان حضور پرشور و نشاطی را داشته باشند تا ما بتوانیم از مقالا و تحقیقات برجسته برای کاربردی شدن، چاپ کتاب و نشریه را در اولویت قرار دهیم.

وی اثربخشی این رویدادها را در سطح جامعه یادآور شد و بیان کرد: خروجی چنین رویدادهایی باید ملموس و اثرگذار در رفتار و حرکات گروه های مختلف باشد و به یقین ورزش می تواند عنصر سلامت روحی و جسمی قرار گیرد.

دبیر کل انجمن مدیریت ورزشی ایران تاثیرگذاری فعالیت های انجمن را در تصمیم گیری های ورزشی کشور در سطوح مختلف یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه هیات مدیریت ورزشی در دست نیروهای توانمند و با سابقه ورزش و جوانان است ما سعی می کنیم تا نتایح برنامه و خروجی آن را در تصمیمات سطح ملی شاهد باشیم و از این ایده های ارائه شده به بهترین شکل استفاده کنیم.

افشار ادامه داد: انجمن مدیریت ورزش کشور سعی می کند تا در طول سال با برگزاری کلاس های آموزشی چاپ و نشر کتاب، نشریه و ارائه مقالات مختلف وظیفه و رسالت خود را در توسعه و بسط فعالیت های تربیت بدنی انجام داده و به سالم سازی فضای اجرایی و اداری کشور کمک کند.

وی حمایت همه جانبه از استان ها را در توسعه چنین فعالیت های علمی و تحقیقاتی یادآور شدو بیان کرد: در سال های آینده این همایش ها در سطح بین المللی و با دعوت از اساتید بین المللی برگزار می شود.

در این همایش پیام رییس انجمن مدیریت ورزشی کشور که امکان حضور در این همایش را نداشت، قرائت شد.

کد خبر 6099545

دیگر خبرها

  • رتبه اول اردبیل در مدیریت ورزشی
  • ورزش در سلامت سازمانی و بهره وری نقش ممتاز دارد
  • ارتش اسرائیل رسما آغاز مرحله عملیات زمینی به شرق رفح را اعلام کرد
  • پیکرهای یافته‌شده در گورهای جمعی غزه آثار شکنجه داشتند
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • تغییرات اقلیمی دشمن پنهان کارگران است
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • نخستین پلتفرم هیبریدی الکتریکی در جهان توسط چری ساخته شد