Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@01:26:11 GMT

مصاف کبدی کاران مازندرانی با حریفان

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۳۰۲۹

مصاف کبدی کاران مازندرانی با حریفان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر کبدی کشور فجر ساری ابتدا با تیم رعد پدافند هوایی سیستان مصاف می‌دهد و عصر هم با تیم فتح کبودرآهنگ روبرو می‌شود.

پیروزی در این دو مسابقه قطعیت می‌بخشد که تیم فجر ساری دستکم مکان سوم را در پایان فصل بدست می‌آورد، چون با دو شکست رفت و برگشت مقابل تیم پایاتردینگ آذربایجان غربی عملا دیگر شانسی برای قهرمانی در مسابقات ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید:   فجر ساری به شانس اول قهرمانی باخت

باید دید شاگردان عباد دلیری چگونه مقابل رقبای خود صف آرایی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:  اردوی ملی پوشان جوان کبدی در بابلسر

کَبَدی یا زو یک بازی و ورزش است که بیش‌تر در هند و پاکستان و ایران رواج دارد. سال ۱۳۸۱ برای نخستین‌بار مسابقات قهرمانی این بازی برای مردان در سطح آسیا برگزار شد.

مهاجمان ۲ تیم در حالی که به‌طور مرتب کلمهٔ «کبدی‌کبدی» را تکرار می‌کنند با انجام حرکات حمله و دفاع و جابه‌جایی تلاش می‌کنند تا با لمس کردن یا گرفتن یار تیم مقابل بتوانند به بالاترین امتیاز دست یابند. تعویض در این بازی هیچ محدودیتی ندارد. در صورت تساوی ۲ تیم در وقت‌قانونی، ۵ حمله از سوی هر کدام از ۲ تیم انجام می‌شود و اگر باز هم مساوی شدند، حمله یک‌به‌یک پِی‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/آ

دو بازی تعیین کننده تیم کبدی فجر ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۳۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا

ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا قرار می گیرد.

طرفداری | ملوان در جام حذفی به مصاف سایپا می رود.

تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و سایپا تهران از ساعت 18:30 روز هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف هم می‌روند تا یکی از حساس‌ترین بازی‌های این مرحله را اجرا کنند.

قوهای سپید که در ورزشگاه سن سیروس میزبان رقیب خود هستند، برای این مسابقه مصدوم و محرومی ندارند و تمامی بازیکنان در دسترس مهدی تارتار هستند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • مربی نقده‌ای سرمربی تیم ملی کبدی شد
  • نگاهی به دومین مصاف سپاهان در جام حذفی
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد