Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره گروگان گیری در اواخر آبان ماه سال جاری موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد ۲ سرنشین مسلح یک دستگاه خودروی پژو نقره‌ای رنگ، دانشجوی جوان ۲۱ ساله زاهدانی را در منطقه زیباشهر درحالیکه سوار خودروی پراید خود بود با تهدید سوار پژو کرده و به سرعت متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در بررسی اظهارات خانواده فرد ربوده شده مشخص شد گروگانگیر‌ها برای رهایی فرزندشان ۲ میلیارد تومان درخواست کردند که کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از سرنخ‌های موجود اقدامات خود را برای رهایی گروگان آغاز کردند.

وی بیان کرد: افسران زبده پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و با بهره گیری از شیوه و شگرد‌های پلیسی سرانجام روز گذشته مخفیگاه یکی از گروگانگیران را در منطقه «کورین» شهرستان زاهدان شناسایی و در اقدامی ضربتی وی را دستگیر کردند.

سردار قنبری تصریح کرد: متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده ضمن اعتراف به آدم ربایی علت ارتکاب جرم را اختلاف مالی با خانواده فرد ربوده شده اعلام کرد.

وی ادامه داد: پس از دستگیری این متهم همدستان متهم که عرصه را برخود تنگ دیدند گروگان را صحیح و سالم بدون دریافت هیچ گونه وجهی در یکی از خیابان‌های شهر زاهدان رها کرده و متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اضافه کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده دیگر عاملان این آدم ربایی شناسایی و تلاش برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/پ

رهایی گروگان ۲۱ ساله از چنگال آدم ربایان در زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۳۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران

سرهنگ حسین باباپور  گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه دار شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

وی در ادامه افزود: برابر اقدامات اطلاعاتی و پلیسی بر روی افراد مورد نظر مشخص شد متهم یک محموله مواد مخدر را از یکی از استان‌های جنوبی کشور تهیه و با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری به سمت تهران در حال حرکت است.

سرهنگ باباپور تصریح کرد: به دنبال این موضوع ماموران بلافاصله ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محور‌های مواصلاتی اعزام شدند و بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری متهم آغاز شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت:ماموران بعد چندین ساعت گشت زنی هدفمند و رصد خودرو‌های مذکور در محور‌های مواصلاتی شهر تهران سرانجام روز گذشته درحالیکه متهم در اتوبان آزادگان تهران در حال حرکت بود در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری متوقف و بلافاصله دستگیر شد.

سرهنگ باباپور تصریح کرد:پس از توقیف خودرو بلافاصله نسبت به بازرسی خودرو اقدام و ۲۸ کیلوگرم حشیش کشف شد و متهم نیز پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر در پایان با بیان اینکه عزم و اراده پلیس در برخورد با سوداگران مرگ بسیار جدی است و پلیس از هیچ اقدام و کوششی در این رابطه فروگزار نخواهد بود، خاطرنشان کرد: ماموران این پلیس در کلیه مسیر‌های مواصلاتی و حتی غیر اصولی و بیراهه به صورت شبانه روزی حضور دارند و این محور‌ها را به طور مداوم و مستمر تحت پوشش اطلاعاتی قرار می‌دهند و هر محموله‌ای از این مسیر‌ها وارد تهران بشوند تحت نظر قرار گرفته و کشف و متهمان آن دستگیر خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان