Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان اصفهان با تولید سالانه بیش از ۸میلیون تن سیمان ده درصد میزان تولید کشور را به خود اختصاص داده است.

«مجتبی کاروان»مدیرعامل کارخانه سیمان اصفهان با اشاره به فعالیت 7کارخانه سیمان در استان اصفهان گفت: امسال بیش از 400هزار تن سیمان با ارزآوری 6میلیون دلار به کشورهای بنگلادش، چین، سریلانکا، آفریقای جنوبی، عراق، کویت، یمن و حاشیه خلیج فارس صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی  یکی از مزیت های رقابتی بازار صادراتی این شرکت را کیفیت بالای کلینکرو سیمان فراتر از استاندارد بین المللی بیان کرد و گفت: باتلاش متخصصان داخلی و بومی سازی و نصب سامانه سپراتور بر روی طیف دانه بندی سیمان خروجی ده درصد مقاومت انواع سیمان تولیدی این کارخانه افزایش یافته است.
کاروان با بیان اینکه این کارخانه توان تولید همزمان 9محصول را دارد افزود: تا پایان امسال نیز 4محصول جدید همچون سیمان های پی کا زد، 525-1، سفید و بنایی در این کارخانه تولید می شود که ضمن تکمیل سبد تولید محصولات افزایش 25درصدی صادرات کارخانه را به همراه دارد.
استان اصفهان 4ونیم درصد از بازار صادراتی کشور را به خود اختصاص داده است./ خبرگزاری صداوسیما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در حاشیه جلسه بررسی آخرین وضع احداث واحد‌های بزرگ مقیاس پرورش مرغ گوشتی (مگافارم) گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از ۴ به ۱۲ درصد رسیده است.

محمد علیمهری افزود: در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد مصرف روزانه مرغ استان تهران در داخل استان تولید می‌شود.

معاون استاندار تهران گفت: برنامه ریزی اولیه برای احداث ۲ مگافارم در شهرستان ری و فیروزکوه انجام شده تا خودکفایی استان تهران به ۳۰ درصد افزایش یابد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر افزایش تولید افزود: در سال گذشته ۱۹ واحد راکد مرغداری استان تهران احیا شد که موجب افزایش جوجه ریزی از ۵۰۰ هزار قطعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه شد.

دیگر خبرها

  • استفاده از بتن حاوی گرافن در آمریکا
  • ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • افزایش پرورش مرغ گوشتی در استان تهران
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • تورم اردیبهشت‌ماه به کانال ۲۰ درصد می‌رسد؟
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی