Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در جلسه بررسی طرح کارورزی با اشاره به اهداف اجرای این طرح اظهار کرد:  افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش‌آموختگان از طریق انتقال مهارت  و تجربه در محیط کار برای  ورود به بازار کار، ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب‌وکار در دانش‌آموختگان و فراهم کردن انتقال دانش از دانش‌آموخته به نگاه اقتصادی ازجمله اهدافی است که در این طرح تعریف‌شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جایگاه استان آذربایجان شرقی در اجرای این طرح را قابل‌بررسی دانست و گفت: ارتقای جایگاه استان در اجرای این طرح باید به‌طور جد مورد توجه تمامی نهادهای درگیر قرار گیرد ازاین‌رو ورود جدی مدیرکل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این موضوع ضروری است.

وی با اشاره به چالش‌ها و فرصت‌های این طرح خاطرنشان کرد: این طرح با وجود مزیت‌های متعدد دارای محدودیت‌هایی نیز از قبیل شرط سنی، مشکل کارگاه‌های جدید التاسیس و ... است اما وجود این محدودیت‌ها برای همه در سطح کشور یکسان است و ما نباید این مسائل را دال بر شرایطمان بدانیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به دغدغه کارفرمایان در خصوص مشکلات بیمه‌ای این طرح گفت: خوشبختانه مشکلی در موضوع بیمه با راهکارهایی که سازمان تأمین اجتماعی در نظر گرفته است دیگر مطرح نیست و درصورتی‌که کارفرمایان طبق ضوابط و شرایط تعریف‌شده سازمان تأمین اجتماعی اقدام کنند در این خصوص هیچ مشکلی نخواهند داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی اشتغال بازار کار دولتی و خصوصی معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه جهت افتتاح پروژه‌های راه و شهرسازی در استان آذربایجان شرقی وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شدند.

دیگر خبرها

  • شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم
  • آذربایجان شرقی مشکل تامین اتوبوس و حمل و نقل عمومی دارد
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • دفاع تمام قد معاون امنیتی وزیر کشور از اجرای طرح نور/استانداران موظف به حمایت از پلیس هستند
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • تداوم اجرای طرح غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی