Web Analytics Made Easy - Statcounter

فائز شاکر، وکیل مسلمان حقوق مدنی به عنوان مدیر کمپین انتخابات ریاست جمهوری سناتور برنی سندرز انتخاب شد.

فائز شاکر، فارغ‌ التحصیل دانشگاه هاروارد و مدیر سیاست ملی سابق در اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا (ای‌سی‌ال‌یو) بوده است که از سوی برنی سندرز، سناتور مستقل آمریکایی به عنوان مدیر کمپین انتخاباتی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاکر پیش از فعالیت در سازمان ای‌سی‌ال‌یو به عنوان مشاور هری رید، رهبر اکثریت سابق سنا و همچنین مشاور نانسی پلوسی، رئیس کنونی مجلس نمایندگان آمریکا فعالیت می‌کرد.  

او در طول هفت سال کار در مرکز ترقی آمریکایی، یک اندیشکده لیبرال مستقر در واشنگتن، کمپین ضد اسلام‌هراسی را رهبری کرد و گزارشی با عنوان "ترس: ریشه‌های شبکه اسلام‌هراسی در آمریکا" منتشر کرد.

سندرز که رقیب انتخاباتی هیلاری کلینتون پیش از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ بود، هم‌اکنون امیدی برای رهبری دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ به حساب می‌آید. سندرز گرچه سیاستمداری مستقل است اما به سمت دموکرات‌ها گرایش دارد.  / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل این مناظره از دوشنبه ۱۷ اردیبهشت تا روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت از شبکه سبلان در ساعات ۱۱ صبح و ۲۲ شب و از رادیو اردبیل در ساعات ۱۵ و ۲۳ پخش خواهد شد.
تبلیغات انتخاباتی دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه پارس اباد، بیله سوار و اصلاندوز از روز پنج شنبه آغاز شده و تا ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • سندرز خطاب به دانشجویان حامی غزه: شما در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • انتقاد تند برنی سندرز از سیاست‌های بایدن درباره فلسطین
  • سندرز از تظاهرات دانشجویان آمریکا حمایت کرد
  • انتقاد تند «برنی سندرز» از سیاست‌های بایدن درباره فلسطین