Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان بهبهان گفت: انتظار داریم اعضاء هیئت کوهنوردی قبل از استعفا دسته جمعی و نشر در فضای مجازی خواسته هایشان را با این اداره در میان بگذارند. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

حسین خود در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در بهبهان اظهار داشت: انتظار داریم اعضاء هیئت کوهنوردی قبل از استعفا دسته جمعی و نشر در فضای مجازی خواسته هایشان را با این اداره در میان بگذارند تا بتوانیم به دور از حواشی‌ها و در فضایی آرام به موضوع اعتراض در خصوص انتخاب رئیس هیئت کوهنوردی تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به اعتراضات اعضا افزود: آقای نجفی مشمول قانون بازنشستگی شد و علی‌رغم برخی هیئت‌ها استعفا داد و ما نیز به گزینه آقای صفایی مقدم رسیده و طی تماس با استان و جلب موافقت‌ها حکم سرپرستی برای وی صادر تا گزینه ریاست معرفی شود.

بزرگترین صعود کوهنوردی زمستانه استان گلستان برگزار شد+تصاویرمجمع عمومی سالیانه فدراسیون کوهنوردی برگزار شدتیم‌های کوهنوردی در مدارس چهارمحال و بختیاری تشکیل می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهبهان بیان کرد: بین گزینه نادر ابوعلی و عادل آقاجری با نادر ابوعلی برای گزینه سرپرستی جدید و رئیس موافقت شد که در حقیقت ایشان از روابط خوبی برخوردار هستند و می توانند کارهای خوبی را انجام دهند.

وی گفت: جناب صفایی مقدم از افراد شناخته شده است که علم و آگاهی کافی دارند و  در سمت های دیگری به کار گرفته می‌شوند ولی محل بحث روی حکم رئیس هئیت کوهنوردی است که در متن آن کلمات مبهمی آورده شده و از آن استنباط می شود که با رضایت نبوده که اگر به این صورت باشد رئیس هیئت استان خود را زیر سوال برده است.

سرپرست پیشین هیئت کوهنوردی بهبهان در توضیح اتفاقات عنوان کرد: پس از گذشت چند ماه از سرپرستی بنده اعلام شد که باید استعفا بدهم اما تا جایی که امکان داشت مقاومت کردم اما فشارها برای انتصاب رئیس کنونی وارد می شد که برای همه عجیب بود.

علی صفایی مقدم ادامه داد: در مدت تصدی آموزش‌ها برگزار و همه اعضا علاقمندی زیادی نشان دادند زیرا کوهنوردی یک علم تخصصی است و انتصاب نا آگاهانه موجب ضربه وارد شدن به مجموعه و شهرستان می شود.

وی تصریح کرد: ما اعتقاد بر انتخابات داریم تا حریم ها و حرمت ها حفظ و رئیس بر اساس شایستگی انتخاب شود و احترام پیشکسوتان نیز نگه داشته شود اما در حال حاضر دوره ها کنسل شده و رئیس جدید هیچگونه برنامه مدوم و درخوری ارائه نداده است.

برگزاری انتخابات کار عاقلانه ای است

یکی از اعضا پیشکسوت هیئت کوهنوردی بهبهان اظهار داشت: متن اعتراض بصورت کتبی در فضای مجازی منتشر شده و امضا اعضا نیز در آن آمده است که ما به رویه انتخاب معترض هستیم.

وی افزود: رئیس با پیشنهاد بهبهان و موافقت استان حکم صادر می شود البته بشرطی که فرد مورد نظر کار بلد باشدو بتواند بر ماموریت های محوله فائق بیاید.

آفتابی بیان کرد: پس از انتصاب صفایی مقدم فشارها شروع شد که از بین سه گزینه نادر ابوعلی سرپرست شد ولی اعتراضات اعضا را در پی داشت با وجود مخالفت هایی که اعلام شد.

این پیشکسوت کوهنوردی گفت: حوزه کوهنوردی بهبهان گسترده است و مطمن باشید با شرایط حضور و نبود متخصص مشکلات عدیده ای بوجود می آید و راهکار ما برگزاری انتخابات برای احترام به نظر جمع است زیرا این انتخاب کوهنوردی بهبهان را به غقب برمی گرداند چون از حکم رئیس جدید مشخص است بر اثر علم و آگاهی انتخاب نشده است.

چند راهکار

رئیس جوان تربیت بدنی می تواند با انتصاب سرپرست پیشین هیئت بعنوان دبیر به مناقشات کنونی پایان بخشد و اعضا نصب دوباره مستعفی هیئت از خطرات احتمالی بعدی در حوزه کوهپیمایی جلوگیری کند.

رئیس جدید هیئت کوهنوردی می تواند با اعضا معترض در فضایی آرام به بحث نشسته و به خواسته هایشان رسیدگی و درصدد حل مشکل بر بیاید.

بهتر است رئیس اداره تربیت بدنی برای پایان دادن به این حاشیه که با جان کوهنوردان در ارتباط است با برگزاری انتخابات و احترام به نظرات به این مناقشه پایان بخشد.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
در این جلسه دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی داخل کشور و واحدهای برون مرکزی پرداخت که پس از بحث و تبادل نظر اعضا به تصویب رسید.
همچنین دستورالعمل بازنشستگی کارکنان و اعضای هیأت علمی و نظام نامه تحول اداری و رتبه بندی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی اعضا کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید.
در این جلسه دکتر علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی نویدادهم دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا حضور داشتند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1229573 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • درخواست الجزایر از شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • (تصاویر) مرگ دسته جمعی ماهی‌ها بر اثر گرمای سوزان
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • نجات جان کوهنوردان گمشده در قله دماوند
  • درخواست الجزایر برای نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل