Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه «سربندهای فراموش شده» در حالی 6 سال پیش در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی پارس آباد مغان مغان برگزار شد که "داود میرزایی" از شهدای حادثه تروریستی زاهدان در دانشکده مغان مسئول بسیج دانشجویی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما، نمایشگاه «سربندهای فراموش شده» اردیبهشت ماه سال 91 با هدف گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس و به همت امور فرهنگی و دفتر نهاد رهبری این دانشکده دایر شده بود و شهید "داود میرزایی" که اخیرا در حادثه تروریستی زاهدان به همراه 27 پرسنل سپاه اصفهان به درجه رفیع شهادت نائل شدند در آن زمان دانشجو و مسئول بسیج دانشجویی دانشکده کشاورزی مغان در پارس آباد مغان بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر زیر مربوط به این شهید والامقام در نمایشگاه سربندهای فراموش شده در دانشکده کشاورزی مغان است که با حضور مسئولان شهرستانی و فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افتتاح شده بود.

 

انتهای پیام/ش

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۵۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان

به گزارش قدس آنلاین، ۲۰۰۰ نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید درگذشت
  • پیام قالیباف برای درگذشت «مسئول دبیرخانه کنگره سرداران شهید»
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق
  • نخستین تصاویر درگیری نیروهای امنیتی با جیش العدل در زاهدان
  • پیکر‌های شهدای گمنام تشییع شدند