Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعیت هلال احمر اعلام کرد: تصمیم شورای عالی هلال احمر مبنی بر توقف فعالیت‌های عمده اقتصادی در یک مقطع ۱۵ روزه و صرفاً مختص برخی معاملات جاری بوده و پس از آن نیز لغو شده است. ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جمعیت هلال احمر در پاسخ به مطلب مورخ 30 بهمن 97 تحت عنوان « فعالیت‌های اقتصادی هلال احمر به روال سابق برگشت!»، طی جوابیه‌ای اعلام کرد: جمعیت هلال احمر فعالیت‌های اقتصادی متعددی دارد که در طول سالیان گذشته هیچ‌گاه متوقف نشده و اصولاً توقف آنها موجب خسارات عمده به حوزه‌های مختلف سلامت و امدادرسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به صنایع داروسازی، تولید و توزیع دارو و تجهیزات پزشکی، داروخانه‌ها، نساجی، خدمات هلی‌کوپتری و ... اشاره کرد.

جمعیت هلال احمر گفته است:«تصمیم شورای عالی جمعیت هلال احمر مبنی بر توقف فعالیت‌های عمده اقتصادی در یک مقطع 15 روزه و صرفاً مختص برخی معاملات جاری بوده و پس از آن نیز لغو شده است. بنابراین تمامی فعالیت‌های اقتصادی جمعیت هلال احمر در حوزه‌های مختلف ادامه داشته و برخی از آنها به هیچ عنوان قابل توقف نیست. در این تنها، تصمیم‌گیری در حوزه پنج پروژه اقتصادی مورد اختلاف، متوقف و منوط به بررسی‌های بیشتر شده که همچنان نیز همانند دو سال گذشته متوقف مانده است.

هلال احمر در پایان تاکید کرده است:« تصمیمات شورای عالی جمعیت هلال احمر جهت نظارت بیشتر بر روند فعالیت‌های اقتصادی و اصلاح فرایند‌های تصمیم‌گیری در این حوزه بوده و نه توقف آنها. مطمئناً با تصمیمات اتخاذ شده که پیش از این نیز در رسانه‌ها گزارش شده است، احتمال وقوع هرگونه تخلف در چنین فعالیت‌هایی از میان خواهد رفت.

فعالیت‌های اقتصادی هلال احمر به روال سابق برگشت!تداوم "ابهامات اقتصادی هلال احمر" و فرار از مواجهه با خبرنگارانافزایش 10برابری بودجه جمعیت هلال احمر/ رشد 600میلیاردی بودجه کمیته امدادفعالیتهاى اقتصادى عمده در جمعیت هلال احمر موقتاً متوقف شددر 2 شرکت‌ اقتصادی هلال احمر چه می‌گذرد؟/تصمیم‌‌گیری درباره املاک چند صد میلیاردی هلال احمر در هیئت مدیره شرکت‌هااقدام به واگذاری یکی از مراکز درمانی خارجی هلال احمر بدون تشریفات قانونیهلال احمر: بحث واگذاری بیمارستان ایرانیان دوبی مطرح نیستپس‌لرزه‌های برکناری دبیرکل هلال احمر/استعفای مدیران هلال احمر به خاطر مسائل غیرشفاف مالی

انتهای پیام/

R1332/P1014142/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط هلال احمر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هلال احمر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از ادامه عملیات امدادرسانی امدادگران و نجاتگران این جمعیت در ۱۱ استان متأثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، بابک محمودی؛ رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی و در استان‌های متاثر از این پدیده اظهار کرد: از چهارم تا هفتم اردیبهشت ماه 1403 و تا ساعت 05:00 امروز جمعه، 11 استان شامل اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد و 54 شهرستان درگیر سیل و آبگرفتگی بوده‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت 81 مورد عملیات انجام و به 2656 نفر امدادرسانی شده، 159 نفر اسکان اضطراری یافته اند، 118 نفر به مناطق امن منتقل شده و آب تجمیع شده در 281 منزل مسکونی تخلیه شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه در این امدادرسانی‌ها 160 تیم عملیاتی شامل (615 نفر) مشغول امدادرسانی بوده‌اند، گفت: 9 دستگاه چادر، 349 تخته پتو، 197 تخته موکت، 468 کیلوگرم نایلون، 155 بسته غذایی بین متأثرین از سیل در این 11 استان توزیع شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متأثر از سیل
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی پیدا شد
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • توقف شیب نزولی فرزندآوری در زنجان