Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمیرا زارع روانشناس و مشاور خانواده در گفتگو با خبرنگار حوزه ازدواج و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص تربیت فرزندانی که والدینشان شاغل هستند، اظهار کرد: امروزه به دلیل شرایط اقتصادی پدر و مادر باید هر دو باید برای تامین مخارج خود کار کنند، به همین دلیل زمان کافی برای تربیت کودک خود و گذراندن زمان با او را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید؛ چگونه با کودک خبرچین برخورد کنیم؟

وی با بیان اینکه شاغل بودن پدر و مادر و نگذاشتن زمان برای کودک تاثیر مستقیمی بر روی تربیت کودک دارد، افزود: مشغله‌های فکری تاثیر غیر مستقیمی بر روی کودکان دارند.

این روانشناس ادامه داد: هنگامی که دارای مشغله کاری هستید و برای کودک خود وقت نمی گذارید، رفتار کودک تغییر می ‌کند.

بیشتر بخوانید: ساعت کاری زیاد مادر پاسخگوی نیازهای کودکان نیست

زارع با اشاره به تربیت فرزندان در کلاس‌های آموزشی و مهد کودک‌ها گفت: گذاشتن کودک در مهدکودک تنها برای ساعتی مفید است نه برای مدتی طولانی، بنابراین وظیفه تربیت کودک بر عهده پدر و مادر است و نباید این وظیفه را بر عهده مهدکودک ها گذاشت.

وی مطرح کرد: کودک به وجود پدر و مادر احتیاج دارد، بنابراین آن‌ها باید سعی کنند زمانی را برای بازی با او در نظر بگیرند.

مشاور خانواده خاطرنشان کرد: نگذاشتن زمان کافی برای کودک در آینده سبب خجالتی بودن، کمبود اعتماد به نفس، عدم امنیت به دیگران و غیره می شود.

انتهای پیام/

والدین وظیفه تربیت فرزندانشان را بر عهده مهدکودک‌ها نگذارند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تربیت فرزندان خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این نشست تخصصی باهدف آشنایی  بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تغییرات فیزلوژیک در دوران سالمندی و با همکاری مديريت سازمانهاي مردم نهاد و خيرين سلامت دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتی و درمانی آذربایجان غربی و با حضور 40 نفر از بانوان شاغل در سطح ستاد مرکزی و امور ارومیه برگزار شد.

مشاور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی در امور بانوان در خصوص برگزاری این نشست تخصصی اظهار داشت: این نشست یکی از برنامه های هفته ملی سلامت بانوان بوده که به همت امور زنان و خانواده شرکت  آب و فاضلاب برگزار و در آن، مراحل تکامل فیزلوژیک زنان، عوامل متاثر کننده سالمندی، آمادگی برای مواجهه و معرفی روش های پیشگیری از انواع آسیب های این دوره بیان شد.

وی، استمرار برگزاری کلاس حرکات اصلاحی برای بانوان شاغل و همسران کارکنان مرد، برنامه ریزی برای برگزاری کلاسهای آموزشی دارت، تیراندازی، تنیس روی میز برای بانوان شاغل را از جمله فعالیتهای انجام شده بمناسبت هفته سلامت در بین کارکنان شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی عنوان کرد.

 

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)
  • پیگیری تولید برنامه های خلاق و پویا ویژه کودک ونوجوان
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • نجات کودک بازیگوش در سازه آسانسور در شیراز
  • خانواده اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی است
  • بایدها و نبایدهای رفتاری در برخورد با کودکان و 7 اشتباه والدین در تربیت فرزندان
  • شناسایی بیش از ۳۰۰۰ مادر باردار و دارای کودک شیرخوار زیر دو سال در لرستان
  • بیمه رایگان مادران غیر شاغل روستایی و عشایری لرستان
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • نجات کودک بازیگوش از مرگ حتمی در بالابر