Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@05:18:35 GMT

حال آیت‌الله نوری‌همدانی مساعد است

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۶۳۵۱

حال آیت‌الله نوری‌همدانی مساعد است

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین شمس، درباره وضعیت جسمی آیت‌الله حسین نوری‌همدانی و انتقال وی به بیمارستانی در تهران گفت: این مسئله صحت ندارد و ایشان هم اکنون در قم هستند. گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ حجت الاسلام والمسلمین شمس، درباره وضعیت جسمی آیت‌الله حسین نوری‌همدانی و انتقال وی به بیمارستانی در تهران گفت: این مسئله صحت ندارد و ایشان هم اکنون در قم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ایشان به دلیل سرماخوردگی ضعف جسمی داشتند و در حال حاضر نیز مشکل خاصی ندارند.   طبق گزارش حوزه، آیت الله نوری همدانی قرار بود امروز در دومین کنگره بین المللی «بزرگداشت ۱۴۰ شهید روحانی مدافع حرم» در جامعه الزهرا (س) برگزار شد، سخنرانی کند که به علت کسالت این سخنرای لغو شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نوری همدانی مرجع تقلید شهید روحانی حجت الاسلام شمس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جعفری عصر سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اعلام کرد: در پی تماس با اورژانس ۱۱۵ و اعلام نیاز به انتقال سریع مصدومی کارگر ساختمانی در شهر موچش بالگرد اورژانس هوایی به منظور امدادرسانی به منطقه اعزام شد.

وی با بیان اینکه مصدوم کارگری ۴۷ ساله بود که در اثر سقوط از ارتفاع دچار جراحات متعدد (هد ترومای شدید) شده بود، افزود: این مصدوم به بیمارستانی در سنندج اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی کردستان یادآور شد: این مأموریت دهمین مأموریت اورژانس هوایی در سال جاری و پانصد و سی و ششمین مورد از ابتدای تأسیس پایگاه اورژانس هوایی در استان است.

کد خبر 6086954

دیگر خبرها

  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • منشاء بسیاری از بیماری‌های جسمی را در روان خود پیدا کنید
  • بازی‌های رایانه‌ای منجر به آسیب جسمی کودکان و نوجوانان
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری ایران و پاکستان در حوزه انرژی فراهم است