Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@22:09:45 GMT

یک فوتی و شش مصدوم به دنبال تصادف زنجیره ای

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۷۰۲۳

یک فوتی و شش مصدوم به دنبال تصادف زنجیره ای

حوادث رکنا: به دنبال تصادف زنجیره ای در کیلومتر 18 محور نیشابور مشهد یک نفر فوت نموده و شش نفر مصدوم شده اند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی نیشابور از فوت راکب موتورسیکلت و مصدومیت شش نفر در تصادف زنجیری در کیلومتر ۱۸ محور نیشابور_مشهد خبر داد

دکتر قاسم مشارموحد گفت: در ساعت ۱۸:۳۰ یکم اسفند ماه بدنبال تماس با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ نیشابور مبنی بر تصادف زنجیره سریعا دو دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ یکدستگاه اتوبوس آمبولانس یک دستگاه آمبولانس هلال احمر و خودرو نجات آتشنشانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متخصص طب اورژانس ادامه داد: در این حادثه راکب موتور سیکلت به علت شدت جراحات وارده در صحنه حادثه فوت نموده و شش نفر مصدوم شده بودند که مصدومین پس از ارزیابی و انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان های حکیم و ۲۲ بهمن نیشابور انتقال داده شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث پزشکی تصادف حادثه طب حوادث پزشکی تصادف حادثه طب اخبار حوادث تصادف فوت فوتی مصدوم زنجیره ای عکس فیلم تلگرام اتوبوس زن جوان دستگیر شد کیفری تصاویر دستگیری قاتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس

محمدباقر خلفی گفت: صبح امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برخورد رخ به رخ دو دستگاه پژو ۴۰۵ در جاده کرج -چالوس اعلام شد و ۲ تیم امدادونجات از پایگاه شهرستانک به محل حادثه اعزام شدند.
 
خلفی افزود: در این حادثه ۶ نفر مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات اولیه یک نفر از مصدومان توسط نیرو‌های هلال احمر، ۴ نفر توسط اورژانس و یک مصدوم با اورژانس هوایی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ۶ فوتی و مصدوم در تصادف پراید و پارس در محور سرو ارومیه
  • ۲ فوتی و ۴ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کمربندی ماکو -بازرگان
  • تصادف دو خودروی سواری در جاده کرج - چالوس
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • تصادف در جاده اردبیل _ سرچم / ۲ فوتی و ۸ مصدوم
  • ۷ نفر بر اثر واژگونی خودروی سواری در محور نیشابور- کاشمر مصدوم شدند
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی
  • حوادث ناشی از بی‌توجهی به هشدارها در کهگیلویه