Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین نشست سالیانه هم‌اندیشی صاحبنظران و پژوهشگران برتر عدالت با عنوان "اصول راهبردی عدالت و بررسی تدابیر سند الگوی پایه" روز پنج‌شنبه، 9 اسفندماه جاری در اندیشکده عدالت مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا،"اصول راهبردی عدالت سیاسی و بررسی تدابیر سند الگوی پایه"، "اصول راهبردی عدالت فرهنگی و بررسی تدابیر سند الگوی پایه"، "اصول راهبردی عدالت اقتصادی و بررسی تدابیر سند الگوی پایه" و "اصول راهبردی عدالت اجتماعی و بررسی تدابیر سند الگوی پایه" از جمله محورهای این نشست علمی محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تکمیل مراحل نظریه‌پردازی عدالت اجتماعی بعد از پرداختن به مبانی و مفاهیم عدالت، مولفه‌ها و معیارهای عدالت در عرصه‌های چهارگانه در این نشست علمی قرار بر این است تا با حضور صاحبنظران و پژوهشگران حوزه عدالت، اصول راهبردی تحقق عدالت و تدابیر سند الگوی پایه مورد بررسی قرار گیرد و پیشنهادهای لازم برای ارتقا و تکمیل سند ارائه شود.

در این نشست علمی، راهبرد، به معنای طرح عملیاتی بلندمدت مد نظر بوده و در پی ارائه و واکاوی اصول راهبردی تحقق عدالت اجتماعی اسلامی است که بخشی از آن در سند تدابیر الگوی پایه پیشرفت، مورد توجه بوده است.

علاقه‌مندان تا امروز دوم اسفندماه فرصت دارند با توجه به حوزه تخصصی خود در دو کارگروه تخصصی از چهار کارگروه "کارگروه اصول راهبردی عدالت اقتصادی و بررسی تدابیر سند الگوی پایه"، "کارگروه اصول راهبردی عدالت سیاسی و بررسی تدابیر سند الگوی پایه"، "کارگروه اصول راهبردی عدالت اجتماعی و بررسی تدابیر سند الگوی پایه" و "کارگروه اصول راهبردی عدالت فرهنگی و بررسی تدابیر سند الگوی پایه" ثبت نام کنند.

امروز، دوم اسفند ماه آخرین مهلت ارسال مقاله کامل نیز است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۷۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است

علی باقری معاون سیاسی ورارت امور خارجه که برای شرکت در نشست معاونان و نمایندگان ویژه کشور‌های بریکس به مسکو سفر کرد، در حاشیه این نشست، با چانگ نماینده ویژه رئیس جمهور چین دیدار و گفتگو کرد.

باقری در این دیدار گفت: بریکس نشان داد دارای ابتکار عمل برای نقش آفرینی‌ها در صحنه و تحرک کشور‌های عضو در چارچوب چند‌جانبه‌گرایی است.

طرف چینی در این دیدار ضمن محکومیت مجدد حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، گفت: از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین تشکر می‌کنیم و اقدامات ایران در منطقه را شایسته می‌دانیم. 

این مقام ارشد چین افزود: چین بر این باور است که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی است. در ادامه طرفین به بحث و بررسی درباره موضوعات مورد علاقه پرداختند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • نخستین نشست کارگروه مدیریت پسماند استان همدان در سال جدید
  • وزیر امور خارجه ونزوئلا: ایران همواره حامی حق جهان است
  • ضرورتِ هدایت نخبگان به سمت علوم انسانی
  • مبانی فلسفی انقلاب اسلامی ایران در آکادمی علوم روسیه بررسی شد
  • بازخوانی تحلیلی زمینه‌های سیاسی اجتماعی در تدبرگرایی معاصر
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند که برخاسته از معارف اهل‌بیت(ع) است
  • بررسی مشکلات خبازان خندابی در کارگروه آرد و نان