Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرضیه هاشمی ظهر پنجشنبه در دیدار با نماینده، ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه برادرم در لوئیزیانای آمریکا زندگی می‌کند، اظهار داشت: پس از پایان ساخت یک فیلم مستند، بلیت هواپیمایی تهیه کردم تا به شهر دیگری در این ایالت بروم و پسر کوچکترم نیز در فرودگاه حضور داشت، به ما گفتند زودتر سوار هواپیما شوید و بر همین اساس به سمت هواپیما در حرکت بودیم که توسط FBI دستگیر شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پس از دستگیری من را با هواپیما و پرواز اختصاصی به واشنگتن بردند، افزود: مدام تاکید می‌کردند که از این دستگیری به کسی خبر ندهیم و پس از اصرار فراوان برای ارتباط با خانواده‌ام، راضی به تماس شدند، اما تاکید می‌کردند که فقط بگوییم پرواز را از دست دادیم و از بازگو کردن موارد دیگر خودداری کنم.

با اعتراض رسانه‌ها روسری‌ام را پس دادند

خبرنگار پرس تی وی با بیان اینکه همه مطالب و حقیقت بالاخره به خانواده منتقل شد، ابراز داشت: FBI بدون اجازه از من آزمایش DNA گرفت که من نسبت به این اقدامات اعتراض کردم، همچنین مرا از داشتن حجاب منع کردند تا اینکه سر و صدا در رسانه‌ها زیاد شد که پس این واقعه مجددا روسری به من دادند.

وی با بیان اینکه رفتار آن‌ها با کسی که متهم نبود، واقعا عجیب بود، گفت: در انتقال به دادگاه نیز مرا دست‌بند و پابند و زنجیر بین دست و پا زده بودند و با این وضعیت از پله‌های دادگاه پایین و بالا می‌رفتیم.

در دادگاه سوالات سیاسی از من پرسیدند

هاشمی با بیان اینکه بالاخره متوجه شدم موضوع دستگیری من به خاطر حضورم در ایران و کار در شبکه پرس تی وی است، افزود: از من در دادگاه سوالاتی می‌پرسیدند که کاملا سیاسی بود و من به آن‌ها می‌گفتم که اصلا این سوالات ربطی به من ندارد و دلیل پرسیدن این سوالات را نیز نمی‌دانستم.

وی با بیان اینکه از من سوال می‌کردم چقدر در پرس تی وی آزاد هستم، ابراز داشت: از من می‌پرسیدند که آیا تا آن اندازه آزاد هستید که برنامه‌ای برای حمایت از اسرائیل در پرس تی وی بسازید که من گفتم چنین اختیاراتی ندارم و همچنین درباره منافقین نیز سوالاتی از من پرسیدند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ولی فقیه فرودگاه هواپیما واشنگتن پرس تی وی خانواده حجاب سر و صدا ایران پرس تی وی خانواده زندان فرودگاه هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تقویت یادگیری، هدف تغییر در نحوه طراحی سوالات امتحانات نهایی

ایسنا/خراسان شمالی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، هدف از تغییر سوالات امتحانات نهایی را تقویت یادگیری دانش آموزان و بهبود آموزش‌ها دانست.

محسن زارعی، ۱۶ اردیبهشت ماه در اختتامیه دومین جشنواره طراحی سوال در بجنورد با بیان اینکه ارتقاء سطح ارزشیابی منجر به تغییر در یادگیری می‌شود، اظهار کرد: این تغییر، هماهنگ با بهبود فرآیند آموزش رخ می دهد.

وی با اشاره به اینکه یادگیری، در زمان خلق دانش از سوی دانش آموز رخ می‌دهد، افزود: محتوای از پیش تعیین شده، مانعی برای یادگیری است.

وی تاکید کرد: پیش از این، کنار گذاشتن کتاب به دانش آموز تحمیل می‌شد و منبع آزمون‌ها به جزوه و سوالات پرتکرار تنزل می‌یافت و دانش آموز به‌جای یادگیری، به دنبال کسب مهارت تست زنی بود.

زارعی، هدف از تغییر روند طراحی سوال و سطح آزمون‌ها را تقویت و تعمیق یادگیری در دانش آموزان عنوان و خاطرنشان کرد: شاخص‌ها نشان داده که سوالات امتحانات نهایی سال گذشته، استاندارد و مناسب بوده است.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: برای ۱۰۸ عنوان درسی، جدول نمونه سوالات، اهداف، چارچوب‌ها و شاخص‌های طراحی سوالات آزمون نهایی تدوین شده و امسال براساس این چارچوب‌ها، امتحانات نهایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اهداف حمله اسرائیل به رفح به روایت سی ان ان
  • ترامپ: زندان را ترجیح می‌دهم
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • آیلتس چیست؟
  • روایت یک دانشجو از حمله پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا + فیلم
  •  تقویت یادگیری، هدف تغییر در نحوه طراحی سوالات امتحانات نهایی
  • نتانیاهو از رفتن به زندان جان به در برد
  • مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی چیست؟
  • استقرار اتوبوس‌های زندان در محوطه دانشگاه کلمبیا
  • افزایش مجازات شهادت دروغ در محاکم قضایی