Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@07:03:54 GMT

بولتن خبری جشنواره موسیقی فجر منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۸۷۲۴

بولتن خبری جشنواره موسیقی فجر منتشر شد

همدان- ایرنا- مدیر رسانه ای بیست و یکمین جشنواره موسیقی فجر همدان گفت: رویدادها و برنامه های جشنواره در قالب یک بولتن خبری به صورت روزانه منتشر و در اختیار مردم استان قرار می گیرد.

مرتضی بیات روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بولتن خبری در هشت صفحه و شامل مطالب متنوعی از اجرای گروه های موسیقی مختلف، برگزاری نشست های نقد و بررسی، کارگاه های آموزشی و رخدادهای روزانه جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: نخستین شماره این نشریه در روز افتتاحیه جشنواره با موضوع معرفی گروه های موسیقی شرکت کننده و شخصیت ها و مهمانان و اطلاع رسانی بخش های گوناگون جشنواره به مردم منتشر شد.
بیات یادآوری کرد: این بولتن خبری توسط جمعی از اهالی رسانه همدان با مدیریت انجمن موسیقی تهیه می شود و امیدواریم مورد استقبال مردم قرار گیرد.
مدیر رسانه ای جشنواره موسیقی فجر گفت: افزون بر انتشار این بولتن خبری، اخبار و رویداد های مهم جشنواره موسیقی از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به اطلاع علاقه مندان می رسد.
بیست و یکمین جشنواره موسیقی فجر همدان از یکم تا هفتم اسفند به همت انجمن موسیقی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اجرای 17 گروه موسیقی اصیل ایرانی و برنامه های جنبی متنوع برگزار می شود.
2087/7527

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي جشنواره موسيقي فجر بولتن خبري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین محفل پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی با عنوان "سلام امام مهربان" همراه با عرض ارادت شاعران به ساحت مقدس علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) و نکوداشت چهره برجسته شعر کودک و نوجوان؛ استاد جواد محقق در مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در پانزدهمین جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی با عنوان "سلام امام مهربان" افزود: در روایات آمده است که هرجا نامه ائمه اطهار (ع) آورده شود همانجا حرم است و عرض ارادت به امام رضا (ع) و خادمی امام رئوف محدود به مکان نمی‌شود.

مسعود ویژه گفت: هر کس به طریقی می‌تواند محضر امام رضا (ع) خدمت کند حال با دمی یا دِرَمی؛ قدمی یا قلمی، که شعرا با قلم خود عرض ارادت دارند که بسیار ارزشمند است.

وی اظهار کرد: وجود شاعران گرانقدر و فعال در حوزه کودک و نوجوان در استان همدان مایه افتخار است که این شاعران عرض ارادت به ساحت امام رضا (ع) دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه امروز در جشنواره شعر رضوی سومین محفل شعر کودک و نوجوان رضوی نیز برگزار می‌شود، عنوان کرد: تلاش‌های همه جانبه برای برگزاری چنین جشنواره‌ای جای تجلیل دارد از همه افراد فعال در این عرصه قدردانی می‌کنم.

کد خبر 6096243

دیگر خبرها

  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • دوقلوهای اصفهانی آهنگ شیرازی منتشر کردند/داستان به روز رسانی شدن!
  • «روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد
  • همدان خاستگاه شاعران حوزه کودک و نوجوان است