Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:14:01 GMT

سرمایه‌گذاری اپل روی محصولی به جز آیفون

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۳۹۲۱۵

سرمایه‌گذاری اپل روی محصولی به جز آیفون

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارش وال‌استریت ژورنال، اپل با تغییر در محصولات، در حال آماده‌سازی خود برای «زندگی بعد از آیفون» است. اپل تلاش می‌کند وابستگی خود روی گوشی‌های هوشمند خود را کمتر کند که در سال‌های اخیر هم به صورت غیرقابل پیش‌بینی بحث‌برانگیز بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت بزرگ هدف داشت تا از طریق درآمد سرویس‌های خود ۵۰ میلیارد دلار سود کسب کند، درحالی که سه ماهه گذشته گزارشی از اپل اعلام کرد که سرویس‌های این شرکت تا به حال ۱۰.۷۵ میلیارد دلار سودآوری کرده‌اند. این سرویس‌ها شامل اپل پی، AppleCare، اپ استور، آی‌تونز، اپل موزیک و موارد دیگر می‌شود.

مورگان استنلی، اقتصاددان آمریکایی وال‌استریت اعلام کرده است که بخش سرویس‌های اپل حدود ۶۰ درصد از رشد اپل را در پنج سال بعد جبران خواهد کرد. این میزان با میزان رشد ۸۵ درصدی این شرکت در پنج سال گذشته مقایسه می‌شود. شرکت اپل به دنبال راه‌هایی می‌گردد تا درآمد سرویس‌های خود را بیشتر کند و امیدوار است سرویس خبر‌های خود را راه‌اندازی کند که برای کاربران ۱۰ دلار در ماه هزینه خواهد داشت. اپل از ۳۶۰ میلیون کاربر فعال خود هزینه درآمد دارد و این شرکت قصد دارد قبل از سال ۲۰۲۰ این عدد را به ۵۰۰ میلیون برساند.

سال گذشته، اپل هزینه خود روی تحقیقات و توسعه را تا ۲۳ درصد و میزان ۱۴.۲۴ میلیارد دلار افزایش داد. حدس‌هایی زده می‌شود که محصول بعدی بزرگ اپل عینک‌های واقعیت افزوده برای کاربران خود خواهد بود؛ محصولی که شبیه عینک‌های گوگل است. دو سال پیش، تحلیلگر اپل، ژان مانستر گفته بود که عینک‌های واقعیت افزوده اپل محصولی بزرگتر از خود آیفون‌ها خواهند بود. چنین محصولی امکان دارد در سال‌های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ رونمایی شود.

شرکت آمریکایی اپل برای آینده خود بعد از گوشی‌های آیفون برنامه‌هایی را در نظر داشت و تا به حال کار‌هایی را هم عملی کرده است. اپل کار‌های خود را با تغییر چند عنوان مدیریتی خود و اخراج حدود ۲۰۰ کارمندش در بخش اتومبیل‌های خودران خود آغاز کرده و در آینده شاهد تغییراتی در روند محصولات این شرکت خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: تصاویر گوشی جدید وان‌پلاس در فضای مجازی منتشر شد

انتهای پیام/

برنامه آیفون برای «زندگی بعد از آیفون»

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات اپل فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود

محمد هادی ایمانیه در جلسه هماهنگی حضور فارس در این نمایشگاه، ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده برای معرفی ظرفیت‌های فارس به ویژه در حوزه‌های زنجیره ارزش افزود: این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا تمام زنجیره‌های ارزش موجود در استان ارائه شود.

او ادامه داد: ایجاد زنجیره‌های ارزش جدید با مشارکت سایر استان‌ها نیز با هدف وحدت و هم افزایی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار فارس گفت: برای شرکت در این نمایشگاه ۲ هدف را دنبال می‌کنیم که اولین هدف استفاده غیر فارسی‌ها از تولیدات و محصولات این استان است و در مرحله بعد افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌هایی است که در فارس پس از برگزاری این رویداد بین‌المللی انجام می‌شود.

ایمانیه افزود: طبیعتا به ازای هر جذب سرمایه‌گذاری که منجر به عقد قرارداد و نتیجه نهایی شود باید مشوق‌هایی در نظر گرفت.

او اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود که پنجره واحد الکترونیک طی پنج روز برگزاری این نمایشگاه در محل برپا شود و فرایند سرمایه‌گذاری در استان نیز تسهیل شود.

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی (اکسپو ۲۰۲۴) قرار است از شنبه هشتم تا چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور سه هزار تاجر و بازرگان از حدود ۱۰۰ کشور جهان به همراه ۸۰۰ شرکت برتر صادراتی داخلی در محل نمایشگاه بین‌المللی تهرن برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • سرمایه‌های وقف باید علمی اداره شود
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری فارس در اکسپو معرفی می‌شود
  • ‌فرایند سرمایه‌گذاری در فارس تسهیل شود
  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد
  • این سریال مشهور، صداوسیما را به شدت عصبانی کرد
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • سیر تا پیاز بند بورسی
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد