Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ پایگاه اینترنتی روزنامه دیلی میل، خاطرات یک بیوه داعشی آلمانی را منتشر کرد که شب عروسی خود را در اتاق شکنجه سپری کرد.

این زن آلمانی ترکیه‌ای الاصل که «دریا» نام دارد، گفته است در دوره‌ای حساس از زندگی خود که دچار یأس و سرخوردگی شده بود، برای جستجوی حقیقت به سوریه سفر کرد!

این زن ۲۶ ساله داعشی اعلام کرد وی از طریق اینترنت با مردی آلمانی آشنا شد و او، وی را به سوی داعش سوق داد؛ بطوری که از طریق مرزهای ترکیه به سوریه سفر و در آنجا با آن مرد آلمانی ازدواج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت اتاقی که شب ازدواج خود را در آنجا سپری کرد، به نام اتاق شکنجه شناخته می‌شده، در آنجا زنجیرها، ابزارهای شکنجه وجود داشته و دیوارهای آنجا آغشته به خون بوده است.

دریا پس از سوریه به همراه همسرش به عراق سفر کرد و در سال ۲۰۱۵، فرزند پسرشان متولد شد، اما زندگی ناپایدار آنها سبب شد به سرعت از یکدیگر جدا شوند. او پس از آن با یکی دیگر از سرکرده‌های معروف داعش به نام «صلاح الدین بلژیکی» ازدواج کرد ولی دیری نپایید که همسر دوم وی در حملات هوایی آمریکا به هلاکت رسید.

دریا سپس پیش همسر آلمانی سابق خود باز می‌گردد، اما وی نیز پس از مدتی به جرم جاسوسی علیه داعش، پس از محاکمه‌ از سوی عناصر تروریستی اعدام می شود.

این بیوه داعشی پس از کشته شدن همسر نخست خود، با کمک قاچاقچیان انسان خود را به مرزهای ترکیه - سوریه رساند و پس از آن در ترکیه بازداشت شد. وی تابستان ۲۰۱۷ تحویل دولت آلمان شد.

این بیوه داعشی اکنون به همراه پنج عضو دیگر داعش که از سوریه بازگشته‌اند، تحت بازجویی قرار دارد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آلمان ازدواج اینترنت رسانه عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۳۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان از بین رفته است

وزارت دفاع طالبان اعلام کرد محمد یعقوب مجاهد، سرپرست این وزارت در دیدار با هیات مالزیایی حضور فیزیکی گروه‌های «مخرب» به شمول داعش در افغانستان را رد کرده است.

این وزارت همچنین اعلام کرد هیئت مالزیایی شامل نمایندگان وزارت‌های خارجه، دفاع، داخله و نماینده ویژه نخست وزیر آن کشور وارد کابل شدند.

سرپرست وزارت دفاع حکومت سرپرست در این دیدار‌ها تاکید کرد به کسی اجازه نخواهد داد از خاک این‌ کشور تهدیدی به کشور‌های منطقه واقع گردد.

در این خبرنامه‌ به نقل از هیات مالزی آمده است که آنان با اشاره به همکاری‌های همه جانبه اطمینان دادند که آنچه که افغانستان را از نزدیک مشاهده نمودند به مسئولان آن کشور برسانند.

این در حالی است که برخی کشور‌های منطقه همواره از حضور و فعالیت گروه‌های تروریستی در افغانستان به ویژه داعش ابراز نگرانی کردند، ادعا‌هایی که همواره از سوی مقامات حکومت سرپرست رد و بی‌اساس خوانده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • انجام ۲۰ دقیقه بازی تتریس می تواند از ابتلا به اختلال اضطراب پس از حادثه جلوگیری کند
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک ورزشگاه دیگر بیخگوش ایران!
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک بازیکن
  • روایت یک دلداگی به همسر؛ مرد ایرانی ۲۵ سال در دریا سرگردان بود! +تصویر
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • مسعود فروتن فیلم «همسر» فخیم‌زاده را برای نابینایان روایت کرد
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد