Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@23:51:41 GMT

اوبلاک در اتلتیکو می ماند

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۰۱۶۵

یان اوبلاک تابستان 2014 و پس از بازگشت کورتوا به چلسی بود که از بنفیکا به اتلتیکو مادرید پیوست. نمایش های ضعیف او در ابتدا باعث نیمکت نشینی اش شد ولی اوبلاک به تدریج ثابت کرد که چه دروازه بان باکیفیتی است.

او را بسیاری یکی از سه گلر برتر حال حاضر دنیا می دانند و پیشنهادات زیادی نیز از تیم های بزرگ اروپایی دریافت کرده است اما پس از بازی شنبه شب گذشته مقابل رایووایکانو تایید کرد که کار تمدید قراردادش با اتلتیکو نهایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز آاس و مارکا نیز ادعا کردند که طی روزهای آتی اتلتیکو رسما خبر تمدید قرارداد اوبلاک را منتشر خواهد کرد. قرارداد فعلی او تا 2021 اعتبار دارد و تا 2023 تمدید خواهد شد. بند فسخ او از 100 میلیون یورو افزایش خواهد یافت و رقم دستمزد نیز بین 10 تا 12 میلیون یورو در سال خواهد شد.

لازم به ذکر است که تمدید با اوبلاک از شروط اصلی سیمئونه برای تمدید قرارداد با اتلتیکو بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: چلسی دروازه بان بازی دستمزد یورو چلسی دروازه بان اتلتیکو اوبلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ قرارداد آلبرتو جیلاردینو با جنوا تا سال 2026 تمدید شد

جیلاردینو در جمع مستعدترین سرمربیان نسل جدید فوتبال ایتالیا قرار می گیرد.

آلبرتو جیلاردینو پس از نشان دادن توانایی های خود به عنوان سرمربی روی نیمکت جنوا به فعالیت خود در این باشگاه ادامه خواهد داد. جنوا فصل گذشته با او به سری آ بازگشت و در فصل جاری نیز دغدغه سقوط نداشت.

دست‌کم گرفته‌ شده همچون آلبرتو جیلاردینو؛ بقای جنوا در سری آ به راحتی تضمین شد

با تایید باشگاه جنوا؛ قرارداد آلبرتو جیلاردینو تا تابستان 2026 تمدید شده است. قرارداد فعلی او تا سال 2025 اعتبار داشت. تمدید یک ساله قرارداد، پاداش جنوا به جیلاردینو بابت عملکرد خوب او در فصل جاری سری آ بود. به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ جیلاردینو سالیانه 1 میلیون یورو به اضافه پاداش از جنوا دستمزد می گیرد. در صورت صعود این تیم به مسابقات اروپایی، بند پاداش ویژه برای جیلاردینو فعال خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • رسمی؛ قرارداد آلبرتو جیلاردینو با جنوا تا سال 2026 تمدید شد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد فرلاند مندی
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود