Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع آگاه از دستگیری رئیس شورای شهر یکی از شهرهای مازندران به اتهام رشوه خبر داد.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس از دستگیری رئیس شورای شهر یکی از شهرهای مازندران به اتهام رشوه خبر داد.

این منبع آگاه با بیان اینکه این عضو شورای شهر هم‌اکنون در بازداشت به‌سر می‌برد، اظهار کرد: اتهام این فرد دریافت رشوه به مبلغ یک‌میلیارد ریال است و پرونده در مرحله تحقیقات قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، به غیر از دستگیری این عضو شورای شهر، دستگیری شهرداری شهر نور طی سه هفته گذشته، برکناری چهار عضو اعضای شورای شهر بابل و داشتن پرونده قضایی پنج عضو شورای شهر بابل، برکناری شهردار بابل و بابلسر از سوی اعضای شورای شهر و معرفی شهردار جدید نیز از دیگر اتفاقات در حوزه شهرداری‌های مازندران از تابستان امسال بوده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دستگیری مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه

فرمانده یگان حفاظت منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری گفت: با ورود ماموران امنیت اقتصادی و یگان حفاظت منابع طبیعی قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه دستگیر شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ مجید ذکریایی فرمانده یگان حفاظت منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مازندران، گفت: جنوب منطقه جنگلی لفور در حوزه استحفاظی منطقه سوادکوه است و گردشگرانی که در منطقه عبور و مرور داشتند به سامانه 1504 گزارش‌ی مبنی بر قطع درختان جنگلی دادند که بلافاصله تیم عملیاتی یگان حفاظت اداره‌کل منابع‌طبیعی با ورود پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان مازندران به محل اعزام شدند.

وی افزود: با بررسی‌های انجام شده دو نفر از قاچاقچیان منطقه که سازمان‌یافته اقدام به قطع درختان هیرکانی می‌کردند در حال قطع درخت دستگیر شدند و برای متخلفان پرونده قضایی تشکیل شد.

ذکریایی گفت: مردم هرگونه تخریب، قطع درخت، بارگیری چوب آلات جنگلی را به سامانه 1504 اطلاع رسانی کنند.

وی گفت: این افراد تحت بازجویی قرار گرفته‌اند و تحقیقات روی پرونده در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه در سال جاری اکیپ‌های مختلف نامحسوس را تدارک دیدیم و مأموران در قالب‌های مختلف قاچاقچیان را شناسایی می‌کنند تصریح کرد: جنگل فسیل زنده است و قطع هر درخت قطع تنفس و اکسیژن‌رسانی محسوب می‌شود. این درختان از عصر یخبندان باقی ماندند و آب و خاک را تثبیت می‌کنند. جنگل‌های هیرکانی نقش موثری بر طبیعت مازندران دارند و اکنون وظیفه ماست که میراث ماندگار جنگل را حفظ کنیم و به نسل‌های آینده تحویل دهیم.

فرمانده یگان حفاظت منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری در ادامه اظهار کرد: حفاظت از جنگل‌ها به حمایت و مشارکت همه دستگاه‌ها نیاز دارد و در مبارزه با قاچاقچیان جنگل‌های لفور سوادکوه گردشگران موضوع را اطلاع دادند و ما در قالب گردشگر توانستیم قاچاقچیان را دستگیر کنیم و تحویل مراجع قضایی بدهیم.

وی درباره حملات سریالی به ماموران منابع طبیعی از سوی قاچاقچیان در ماه‌های اخیر اظهار داشت: گرانی چوب و افزایش تقاضا باعث شده وقتی چوب جنگلی راش، توسکا و چوب ممرز وجود ندارد و در صنایع مبل سازی مورد نیاز است، برخی سودجویان با مالخرها اقدام به قطع درختان کنند. این حرکات از چشم ماموران مخفی نمی‌ماند و با ورود دستگاه قضائی در این زمینه ورود پیدا می‌کنیم.

ذکریایی گفت: تعرض به مأموران به دلیل کشفیات ماه‌های اخیر بوده است. بیشترین پلمب را در مقایسه با سال‌های قبل داشتیم و تیم‌های سازمان یافته منهدم شدند و فضا برای سودجویان تنگ شده است. این افراد گمان کردند با حمله به منازل مأموران منابع طبیعی، آن‌ها دلسرد می‌شوند در حالیکه انگیزه مبارزه بیشتر می‌شود و شاهد هستیم که مأموران منابع طبیعی با کمترین حقوق، در حال  دفاع از عرصه‌ها هستند که باید از این نیروها حفاظت شود.

وی به سودجویانی که از راه فروش چوب قاچاق امرار معاش می‌کنند هشدار داد که قطعا با این قبیل افراد برخورد قاطع می‌شود و ماموران یگان حفاظت، اموال را به بیت‌المال بر می‌گردانند.

این مسئول به جنگل‌نشینان، مسافران و گردشگران جنگلی توصیه کرد هرگونه قطع و حمل چوب‌آلات و قاچاق چوب را به شماره 1504 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری قاچاقچیان چوب در لفور سوادکوه
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام/ از رابطه با یک پورن استار تا خارج کردن اسناد طبقه شده
  • معاون وزیر دفاع روسیه به اتهام دریافت رشوه برکنار شد
  • (ویدئو) وقوع سیل در مازندران با آمل و بابل و سوادکوه چه کرد؟
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • آزادسازی یک هکتار از اراضی ملی بابل