Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:56:59 GMT

شیراز میزبان کنگره ملی شعر دفاع مقدس

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۰۳۸۰

شیراز میزبان کنگره ملی شعر دفاع مقدس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدحسین انصاری‌نژاد مدیر ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گفت: ۱۲۰ نفر از شاعران کشوری و برگزیدگان جشنواره‌های استانی در این برنامه شرکت دارند.

وی افزود: ۲ هزار و ۸۵۰ شاعر با بیش از ۸ هزار شعر در این کنگره شرکت کردند که پس از بررسی و داوری دقیق برگزیدگان مشخص شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصاری‌نژاد با اشاره به حضور چهره‌های برجسته ادبیات دفاع مقدس در این کنگره، ادامه داد: علیرضا قزوه و رضا اسماعیلی از شاعران نام‌آور دفاع مقدس در این کنگره حضور دارند.

وی با بیان اینکه ۳ نفر از شاعران استان فارس در این دوره از کنگره جزء برگزیده‌ها هستند، عنوان کرد: در این برنامه علاوه بر تقدیر از شاعران برگزیده از برگزیدگان جشنواره ترنم فتح نیز تقدیر می‌شود.

کنگره ملی شعر دفاع مقدس هفتم اسفندماه با حضور شاعرانی از سراسر ایران در مجتمع طلائیه شیراز برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م

برگزاری کنگره ملی شعر دفاع مقدس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • شهرستان مهر میزبان شاعران
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان