Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@18:25:08 GMT

حماس: راهپیمایی بازگشت فردا متفاوت خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۰۴۲۴

حماس: راهپیمایی بازگشت فردا متفاوت خواهد بود

خبرگزاری تسنیم: به نقل از فلسطین الیوم، "حسام بدران" عضو دفتر سیاسی جنبش حماس گفت که راهپیمایی بازگشت فردا منحصر به فرد و متفاوت از راهپیمایی‌های قبلی خواهد بود.

وی در صفحه خود بر روی توئیتر نوشت: تمام قدس مانند تمام فلسطین حق ما است و ما هرگز از آن چشم پوشی و بر سر آن سازش نخواهیم کرد. صدای ملت بلندتر از صدای سیاستمداران و رهبران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدران گفت: فردا فلسطینیان در قدس و کرانه باختری در حالت آماده باش هستند و آن‌ها از ما حمایت خواهند کرد.

این عضو ارشد حماس اظهار داشت: اگر رژیم اشغالگر تصور می‌کند که ملت ما برای دفاع از مسجدالأقصی به پا نمی‌خیزد متوهم است.

بدران تاکید کرد که ملت فلسطین بزرگتر از همه موانع و قوی‌تر از همه تهدیدات هستند.

فلسطینیان ساکن نوار غزه فردا در راهپیمایی بازگشت که "وفادارای به شهدای فاجعه حرم ابراهیمی" نامگذاری شده شرکت خواهند کرد.

از سوی دیگر هیئت ملی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره از شهروندان فلسطینی خواست است که فردا در راهپیمایی جمعه اعلام وفاداری به شهدای فاجعه حرم ابراهیمی شرکت کنند.

فلسطینی‌های ساکن نوار غزه از روز جمعه ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) مصادف با چهل و دومین سالگرد روز زمین، راهپیمایی سالانه و مسالمت‌آمیز خود معروف به «راهپیمایی بازگشت» را آغاز کردند. آن‌ها در این راهپیمایی مردمی تلاش دارند بر قطعنامه ۱۹۴ شورای امنیت سازمان ملل تأکید کنند، قطعنامه‌ای که در بند ۱۱ آن بر حق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمینشان اشاره می‌شود. از آن زمان تاکنون بیش از ۲۶۰ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و هزاران نفر نیز زخمی شده‌اند.

منبع: فردا

کلیدواژه: حماس راهپیمایی بازگشت فلسطینیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، با فرا رسیدن فصل بهار و در پیش رو بودن تابستان و طولانی‌تر شدن روزها، ساعت پخش سریال‌های کره‌ای و شرقی از روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه تغییر می‌کند.

بر این اساس باکس سریال‌های شرقی شبکه تماشا از ساعت ۱۹ به ساعت ۲۱ منتقل می‌شود.

به این ترتیب سریال «پوآرو» از فردا ساعت ۱۹ در باکس پلیسی، جنایی روی آنتن می‌رود. پوآرو که یک کارآگاه مشهور بلژیکی است، به همراه همکارش کاپیتان هستینگز پرونده‌های اسرار آمیز را حل می‌کند. این سریال در ساعات ۱، ۷ و ۱۳ روز بعد بازپخش خواهد شد.

در باکس سریال‌های شرقی نیز با اتمام سریال «جامیونگ گو»، سریال «افسانه بروسلی» از فردا ساعت ۲۱ روی آنتن خواهد رفت. سریال «افسانه بروس لی» پیرامون زندگی ورزشی و هنری بروس لی از زمان تحصیل در مدرسه تا زمان مرگ است...

بازپخش این سریال ساعات ۳، ۹ و ۱۵ روز بعد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 535 شهید رسید
  • چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس
  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟
  • جزئیات گفتگوهای هیئت‌های حماس و فتح در چین
  • بازگشت هیئت حماس از قاهره برای تکمیل رایزنی‌ها
  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • بازگشت پدر به خانه
  • مصر: راه حل نظامی در «رفح» مردود است
  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • هیئتی از حماس فردا به قاهره می‌رود