Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز-ایرنا- رییس سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان گفت: واحدهای تولید و توزیع جوجه قیمت مصوب فروش جوجه یک روزه را رعایت و اعمال کنند در غیر این صورت با این واحدها برخورد خواهد شد.

امیرحسین نظری پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه قیمت هر قطعه جوجه یک روزه در ستاد تنظیم بازار 24 هزار ریال تعیین شده است بیان کرد: رعایت نکردن قیمت مصوب جوجه یک روزه تخلف است و با گرانفروشان برخورد قاطع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: با توجه به اینکه مرغ جزء کالاهای اساسی ستاد تنظیم بازار است رعایت نکردن قیمت مصوب جوجه باعث افزایش قیمت مرغ و یا کاهش تولید آن می شود.
نظری ادامه داد: مرغداران و اتحادیه های مربوطه می توانند در صورت خرید جوجه یک روزه با قیمت بالاتر از نرخ مصوب یا اطلاع از عرضه آن، اسناد و مدارک خود را برای اعمال قانون در مورد متخلفان و استرداد مبلغ اضافه پرداختی، به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ارائه کنند .
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ادامه داد: نظارت بر بازار و روند فروش جوجه یکروزه در دستور کار بازرسان این سازمان است و درخواست می شود در صورت مشاهده تخلف و عدم رعایت قیمت مصوب در هنگام فروش مراتب را با سامانه دریافت و رسیدگی به شکایات این سازمان از طریق شماره تلفن 124 اطلاع دهند تا رسیدگی شود.
900 واحد مرغداری فعال در خوزستان وجود دارد و میانگین تولید گوشت توسط مرغداری های خوزستان در یک ماه، 6هزار و 750 تن است .
در چند ماه اخیر قیمت هر کیلو مرغ کشتار روز در خوزستان تا 140 هزار ریال افزایش یافته است.
7158/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد جوجه ريزي مرغ خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۰۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه رشت از مسئولان کشور و مسئولان دستگاه‌های نظارتی و حراستی خواست مفسدان اقتصادی را شناسایی و به مردم معرفی کنند و افزود: مفسدان اقتصادی در عرصه‌های مختلف صادرات، واردات، خودرو سازی، تولید کالا‌های اساسی، دارو، فولاد، نفت و پتروشیمی و هر جایی که ثروت است جا خوش کرده‌اند و تلاش دولتمردان را ضایع می‌کنند.

وی گفت: اکنون در شرایط خوبی قرار داریم و رسانه‌های جهانی برای حفاظت از خود، یکدیگر را هدف قرار می‌دهند و صهیونیسم عقب نشینی کرده و جمهوری اسلامی ایران پیام اقتدار خود را رسا اعلام کرده است.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به شگرد‌های آمریکا مبنی بر ترویج افکار ایران هراسی، اسلام هراسی، ایجاد فاصله بین اقوام مختلف، افزود: ایران در ۴۵ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، ظلم‌ها و جنایت‌های آمریکا و کشور‌های استکباری را فریاد زد و کسی باور نکرد، اما امروز محکومیت کشور‌های استکباری و حقانیت جمهوری اسلامی ایران در دنیا ثابت شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود با اشاره به لزوم رعایت عدل و انصاف در روابط اجتماعی، گفت: با رعایت عدل به عنوان یک سیاست و امری فراگیر در جامعه، هر عضوی از جامعه در موقعیت خود، وظایفش را به جا و به موقع انجام داده و جامعه از هر ناهنجاری پاک می‌می ماند.

دیگر خبرها

  • جوجه ریزی ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار قطعه‌ای در استان قزوین
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • فرصت سه روزه برای فروش خودرو‌های برقی وارداتی/ با کمتر از ۲ میلیارد تومان کدام خودروی برقی را می‌توان خرید؟
  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • شرایط فروش قسطی جک J۴ و کی ام سی T۸ اعلام شد
  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • پیش‌بینی تولید ۴۸۸۰ تن گوشت مرغ در سیستان و بلوچستان
  • حداقل تولید مرغ در اردیبهشت ۳۰۰ هزار تن است
  • دولت علاوه بر کنترل قیمت‌ها، اخلال گران اقتصادی را معرفی کند
  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب