Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، اظهار نظر دولتی‌ها در ارتباط دادن مشکلات معیشتی مردم با عدم تصویب لوایح مربوط به FATF را فرار به جلو خواند و گفت: دولت باید عواقب اجرای «برجام» را بپذیرد.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی با انتقاد از اعمال فشار دولت بر مجمع تشخیص و مجلس برای تصویب لوایح مربوط به FATF،  گفت: دولت همان حرف هایی که در رابطه با برجام می زد، امروز در مورد لوایح مربوط به  FATF می زند تا مجلس و مجمع را مجبور به تصویب آن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه اظهارات دولتی ها در واقع فرار به جلو است، خاطرنشان کرد: دولت  ۶ سال روی کار بوده است و مردم را با سیاست های غلط اقتصادی خود گرفتار تنگی معیشت کرده و امروز اعلام می کند اگر مجمع تشخیص مصلحت تصمیمی خلاف خواست ما بگیرد، مسئولیت تمام این سوء مدیریت های چندین و چندساله ما به گردن مجمع است.  

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: جمعی از افراد باتجربه از همه جریان ها در مجمع حضور دارند و برای این انتخاب شده اند که مصلحت نظام را تشخیص بدهند، چرا دولت آنها را تحت فشار قرار می دهد؟ در مرحله قبل خود آقای رئیس جمهور مصاحبه کردند و تهدید کردند، در این مرحله مسئول دفترشان و آقای ظریف حرف می زنند.

وی تاکید کرد: اجازه دهید این موضوعات مورد بحث و بررسی قرار گرفته در فضای علمی مورد تبیین قرار گیرد، تا در یک فضای شفاف و روشن بتوان در مورد این لوایح  تصمیم گرفت. چرا دولت فضا را غبار آلود می کند؟

عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به انتقادات نمایندگان حامی دولت از پیامک های اعتراضی مردم در مورد تصویب لوایح مربوط به FATF گفت: اگر این روش بد است،  چرا خودتان به این روش عمل می کنید، چه بسا فشاری که شما به عنوان مسئولان دولتی به مجمع و مجلس وارد می کنید و پیامی که می دهید بدتر از پیامک های مردم باشد، چون شما مسئولان رسمی کشور هستید.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه دولت به دنبال بهانه می گردد تا ناکارآمدی خود را گردن دیگران بیندازد، افزود: لذا تلاش دارد تا مشکلات معیشتی را به عدم تصویب لوایح مربوط به FATF نسبت دهد، دولت باید ابتدا در مورد عواقب و نتایج اجرای برجام مسئولیت بپذیرد و بعد از آن در مورد نتایج عدم پذیرش CFT و «پالرمو» تهدید کند.

وی با بیان اینکه امیدواریم این تجربه شش ساله باعث رشد و آگاهی عموم مردم شود، گفت: حضور ملت ایران در  راهپیمایی ۲۲بهمن ماه نشان داد مردم اهل ولایت هستند و وقتی جانشین ولی خدا از آنها امری می خواهد، اهل هزینه کردن هستند.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۲۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل خورگو وارد فاز اجرا شد

ایسنا/هرمزگان ظهر امروز عملیات اجرایی پروژه احداث پل روستای خورگو از توابع مرکزی بندرعباس آغاز شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر امروز هفتم اردیبهشت با همراهی احمد مرادی، محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ‌زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جزء برنامه‌ی اصلاحی است.

 دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر ۳۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تامین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تامین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی درمسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: درخصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر ۲۶ کیلومتری، پس‌ از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه‌ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است.  

به گزارش ایسنا، این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در مدت زمان ۱۸ ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • بایدن قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای ارسال سلاح به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست
  • دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: دولت آماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • دولت سیزدهم اماده تعامل با مجلس جدید است/ امیدواریم برخی لوایح در همین مجلس تصویب شوند
  • رونمایی از مجمع پارلمانی جهانی شهید سلیمانی (ره)
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری