Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@09:36:50 GMT

سردارآزمون رکورد دایی را شکست

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۳۴۹۵

مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ روسیه با دو گلی که دیشب به ثمر رساند به بهترین گلزن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا تبدیل شد. ناطقان: تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ دیشب (پنجشنبه) موفق شد در بازی دور برگشت یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا با نتیجه ۳ بر یک فنرباغچه ترکیه را شکست دهد تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه ۳ بر ۲ به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار آزمون، مهاجم ایرانی زنیت در این بازی ستاره تیمش بود و موفق شد با زدن ۲ گل و دادن یک پاس گل نقش مهمی در صعود تیمش از این مرحله ایفا کند. البته شب خوب آزمون در لیگ اروپا به همین جا ختم نشد و او با دو گلی که به ثمر رساند به رکورد ۸ گل در لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا رسید تا به گلزن‌ترین بازیکن ایرانی در این رقابت‌ها تبدیل شود. پیش از این علی دایی با ۶ گل این رکورد را به طور مشترک با سردار آزمون در اختیار داشت که آزمون با دو گلی که دیشب به ثمر رساند از رکورد دایی عبور کرد و به تنهایی به بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا تبدیل شد.

پس از آزمون و علی دایی، مهدی مهدوی‌کیا و سامان قدوس با ۵ گل و کریم انصاری‌فرد با ۲ گل قرار دارند. منبع: ایسنا برچسب ها: سردار آزمون ، رکورد ، دایی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سردار آزمون رکورد دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۳۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل‌زنی جنجال‌ساز داور مسابقه در لیگ اروپا! (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: برترین گل‌های مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا (فیلم) گل قیچی برگردان زیبای سردار آزمون که مردود اعلام شد (فیلم) اشک و ناراحتی جهانبخش و دلداری سردار آزمون در ورزشگاه المپیک رم (فیلم)

دیگر خبرها

  • علی دایی در ورزشگاه نوکمپ بارسلون
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • شکست‌ناپذیران؛ بایرلورکوزن و ژابی آلونسو در آستانه شکستن رکوردی 59 ساله
  • پالما با درخشش ستاره‌های ایرانی، سلطنت خود در اروپا را تداوم بخشید
  • گل‌زنی جنجال‌ساز داور مسابقه در لیگ اروپا! (فیلم)
  • ستاره‌های ایرانی دوباره فاتح لیگ قهرمانان اروپا!
  • تغییرات در کندو؛ رویس می‌رود، کلوپ می‌آید؟
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • ماجرای بدن رنجور سردار آزمون چیست؟
  • حمله به هم‌تیمی سردار آزمون پس از باخت در اروپا