Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از روابط عمومی کمیته امداد، سیدپرویز فتاح، در مراسم امضای تفاهمنامه ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی برای مددجویان سیستان و بلوچستان که در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد، مسکن را اصلی‌ترین نیاز مددجویان دانست و افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، با مشارکت کمیته امداد، سازمان برنامه و بودجه و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۲ هزار مسکن برای محرومان طی یک سال در سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به عمق محرومیت در سیستان و بلوچستان تاکید کرد: ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی برای نیازمندان سیستان و بلوچستان در حالی آغاز شده است که در دیگر استان‌ها ساخت هزار یا ۲ هزار واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفته است و این نشان‌دهنده اولویت سیستان و بلوچستان برای رفع فقر است.

در ادامه این جلسه، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز گفت: این طرح با همکاری کمیته امداد، سازمان برنامه‌ و بودجه و و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای مددجویان کمیته امداد و خانواده های نیازمندی که تحت حمایت این نهاد نیستند، برنامه‌ریزی شده است.

علیرضا تابش افزود: بخش اصلی این توافق بر مبنای تسهیلات بانکی و اعتبارات بلاعوض است و از این طریق، مسکن خانوارهای نیازمند ساخته می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه سیستان و بلوچستان کمیته امداد کمیته امداد امام خمینی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد

مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر بود و پارسال این عدد به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت.

او افزود: با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، ادامه داد: زائرسرای "کرامت ۲" سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

بختیاری با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، بیان کرد: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

او تصریح کرد: کمیته امداد بدون شک یکی از بزرگترین نهاد‌های خیریه مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهاد‌های دیگر متمایز می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نهضت ملی مسکن شهر بخ
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم