Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پارس جنوبی می‌گوید این فضای همدلی هم باید ادامه داشته باشد تا روزهای خوب خود را ادامه دهیم.

طرفداری- بهرام رضاییان، مدیرعامل تیم پارس جنوبی جم درباره شایعات مطرح شده پیرامون عدم حمایت منطقه ویژه پارس جنوبی از تیمش اظهار داشت قوانین و مقررات جاری باعث شده تا جلوی پرداختی مستقیم از سوی وزارت نفت به باشگاه گرفته شود و ما نتوانیم شرایطی که در لیگ یک داشتیم را ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با همه این موارد اما تا الان تیم روپا بوده و خواهشم هم این است که به حواشی توجه نکنید.

بهرام رضاییان در گفت و گو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی درباره شایعه پیرامون عدم حمایت منطقه ویژه پارس جنوبی از تیم فوتبال خود و واگذاری نماینده جم در لیگ برتر عنوان کرد:

به شایعات در این خصوص توجه نکنید. هدف نفت از حمایت ورزش توجه به محیط پیرامونی در راستای مسئولیت های اجتماعی اش است. تا الان هم هر تصمیمی گرفته شده و ادامه پیدا خواهد کرد، تصمیمی است که به سود هواداران و منطقه باشد. این فضای همدلی هم باید ادامه داشته باشد تا روزهای خوب خود را ادامه دهیم.

به نقل از فارس، وی ادامه داد:

قوانین و مقررات جاری باعث شده تا جلوی پرداختی مستقیم از سوی وزارت نفت به باشگاه گرفته شود و ما نتوانیم شرایطی که در لیگ یک داشتیم را ادامه دهیم. با همه این موارد اما تا الان تیم روپا بوده و خواهشم هم این است که به حواشی توجه نکنید.

رضاییان در پایان افزود:

آقای سید پیروز موسوی از بدو ورودش به منطقه ویژه پارس جنوبی از تیم فوتبال حمایت کرده و از محل اسپانسرها و شرکت های صنعتی منطقه توانسته 35 درصد پول جور کند و به تیم بدهد. پشتیبانی مناسبی نیز از تیم می شود و ان‌شاالله در آینده شرایط بهتر خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!

به گزارش ورزش سه، در دوم دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که بهرام رضاییان به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان در این تیم شروع به کار کرد. او در مدت شروع به کارش و حضور به عنوان جانشین حمید شعبانی، در سمت سرپرستی فعالیت داشت که البته در این جایگاه تصمیمات مهمی برای فولادی‌ها گرفت که در راس آن برکناری ایگناسیو مارتینز و انتخاب عبدالله ویسی به عنوان سرمربی فولاد بود. 

رضاییان که به عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز فعالیت می‌کند، در گفتگویی که امروز با خبرنگاران داشت خبر از آغاز فعالیتش به عنوان مدیرعامل این باشگاه داد و گفت: جایگاه من در هیات رییسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است و من به عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه ذکر کردند اصلا شامل ما نمی‌شود و بعضی از دوستان در هیات فوتبال یا جاهای دیگر، با فدراسیون قرارداد مالی دارند و آقای تاج به درستی به این موضوع اشاره کردند که افراد نباید با سمت‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. 

وی افزود: این موضوع شامل هیات رییسه فدراسیون فوتبال نمی‌شود و الان که من خدمت شما هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم. هر کسی یک روز سرپرست است و یک روز هم مدیرعامل که این چالش هم برای ما حل شده و من به عنوان مدیرعامل این باشگاه مشغول فعالیت هستم.

دیگر خبرها

  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!