Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ۵۲ طرح با اهمیت در هفت حوزه با اعتبار پنج هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای اجرا در سیستان و بلوچستان تصویب شد که باید در ۲ و نیم سال باقیمانده از دولت دوازدهم به اتمام برسد.

محمدباقر نوبخت در شورای برنامه‌ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان افزود: بعد از سفری که معاون اول رئیس‌جمهوری در چند هفته قبل به سیستان و بلوچستان داشتند مقرر شد که ما یک برنامه کوتاه مدت حداکثر دو و نیم ساله تا پایان دولت دوازدهم برای شتاب بخشی به توسعه این استان طراحی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوبخت در ادامه اظهار کرد: کلنگ ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان سیستان و بلوچستان بطور نمادین در یکی از روستاهای شهرستان خاش به زمین زده می‌شود و تا دهه فجر سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون رئیس‌جمهوری در ادامه بیان کرد: این تعداد واحد مسکونی محرومان در هیچ استانی تصویب نشده و در واقع سیستان و بلوچستان بیشترین تعداد مسکن را در این طرح به خود اختصاص داده است.

نوبخت افزود: این واحدهای مسکونی با همکاری سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخته می‌شود.

نوبخت همچنین با اشاره به درآمدهای ناشی از تفاوت قیمت ارز گفت: بدون تردید ما از بابت تفاوت قیمت ناشی از نرخ ارز، هر ریالی که کسب کنیم جزو سیاست‌های دولت است که آن را دقیقاً به خود مردم برگردانیم.

وی ادامه داد: بالغ بر ۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در چند ماه گذشته مابه التفاوت ارزی که برای خوراک پتروشیمی و پالایشگاه‌ها و فولاد داشتیم به خود مردم در قالب بسته‌های جبرانی و حمایتی برگرداندیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هر سیاستی برای سال آینده در این خصوص اعمال شود همه مابه‌التفاوت قیمت ارز به خود مردم بر می‌گردد.

وی ادامه داد: به طور نمونه ۱۴ میلیارد دلار برای سال آینده آنچه که در سال جاری در قالب بسته غذایی و حمایتی در حال اجرا داریم با ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومان برای ۲۵ قلم کالای اساسی مردم در نظر گرفتیم.

نوبخت تصریح کرد: اگر این به هر رقم دیگری به جای ۴ هزار و ۲۰۰ تومان برسد مثلاً به ارز نیمایی برسد ۶۰ هزار میلیارد تومان منابع به دست می‌آید که تصمیم داریم همه آنها را به خود مردم برگردانیم.

به گزارش جماران، در پایان این نشست تفاهمنامه ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی محرومان بین رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به امضا رسید.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 سازمان برنامه و بودجه سیستان و بلوچستان محمدباقر نوبخت مسکن محرومان 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد

حجت‌الاسلام موحدی‌راد به عنوان رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان معرفی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، مراسم تکریم و معارفه رئیس‌کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان پیش از ظهر امروز با حضور حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: این استان، ثروتمند و به فضل الهی در حال پیشرفت است بر همین اساس دشمن نسبت به رشد و پیشرفت آن حساس شده چرا که این پیشرفت و تحول به سرعت در حال اتفاق افتادن است.

محمد کرمی گفت: خدای متعال منت به مردم ایران نهاد و ادامه‌ی حرکت انبیاء و ائمه را برای پیاده کردن اسلام عزیز در کل دنیا به عهده آنها قرار داد. امروز با هدایت‌های عالمانه مقام معظم رهبری در ایران اسلامی یک اراده الهی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه ما برای پیاده کردن اسلام عزیز به میدان آمده‌ایم، تصریح کرد: امامین انقلاب به خوبی این مجموعه عظیم را برای پیاده کردن اسلام عزیز در کل دنیا هدایت فرموده‌اند. امروز جبهه حق به سرعت در حال پیشرفت است‌؛ مسلما جبهه شیطان با تمام وجود و با همه‌ی مکر و حیله به میدان آمده اما پیروز این میدان، انقلاب اسلامی و اسلام عزیز است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه هرکس به خدا وصل شود در واقع همه عالم از آن اوست و از هیچ قدرتی واهمه‌ای ندارد، عنوان کرد: امروز ملت ایران عزیز به رهبری مقام معظم رهبری (مدظله العالی) وصل به خدای متعال است و از هیچ قدرتی واهمه ندارد. رهبری انقلاب وقتی تصمیم می‌گیرد، رژیم صهیونسیتی را با همه‌ی جنایاتی که در حال ارتکاب است و به قوانین بین‌المللی پایبند نیست، تنبیه می کند.

کرمی خاطرنشان کرد: هنگامی که هدایت های عالمانه مقام معظم رهبری و اراده ملت ایران با هم می شوند، حیله دشمنان را در هم می‌شکند بنابراین این نتیجه اتکای به خداوند متعال است. ما باید امروز افتخار کنیم که در نظامی قرار گرفته ایم که به جز رضای الهی به چیزی فکر نمی کند.

وی با اشاره به اینکه امروز مسئولیت در نظام اسلامی با هدف رسیدن به رضای الهی است، عنوان کرد: ما می‌خواهیم در همه حوزه‌های، علمی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی الگوی بی‌بدیل برای دنیا باشیم. سیستان و بلوچستان یک استان ثروتمند بوده و به فضل الهی در حال پیشرفت است بر همین اساس دشمن نسبت به آن حساس شده است.

در پایان  از تلاش‌های حجت‌الاسلام مصطفوی نیا رئیس کل سابق دادگستری استان سیستان و بلوچستان تقدیر به عمل آمد و حجت‌الاسلام موحدی‌راد به عنوان رئیس‌کل جدید دادگستری استان سیستان و بلوچستان و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان معرفی شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • : تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • تشریح برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل‌ونقل در سیستان و بلوچستان
  • رئیس‌کل جدید دادگستری سیستان و بلوچستان معرفی شد
  • تاکید ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بر نقش مردم در توسعه