Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - تیم های صعود کننده به مرحله دوم مسابقات فوتبال زیر گروه جوانان باشگاه های کشور با برگزاری مسابقات در اهواز مشخص شدند.

به گزارش ایرنا مسابقات مرحله اول زیر گروه رده جوانان باشگاه های کشور در گروه هفتم جمعه در اهواز به پایان رسید که در نهایت 2 نماینده خوزستان به مرحله بعد راه یافتند.
این رقابت ها با حضور تیم های ولایت اهواز ، فولاد ایذه ، آزادگان مسجدسلیمان ، آلومینیوم اراک ، ارقام تراشه اراک و امید گناوه به میزبانی باشگاه ولایت اهواز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پایان مرحله اول این رقابت ها تیم جوانان ولایت اهواز با کسب 11 امتیاز و فولاد ایذه با کسب 10 امتیاز به مرحله دوم مسابقات فوتبال زیر گروه جوانان باشگاه های کشور صعود کردند.
حسن عساکره بوده هدایت تیم ولایت را بر عهده داشت همچنین محمد یباری به عنوان مربی دروازه بانان ، محمد رفیعی به عنوان سرپرست و هادی بالدی به عنوان آنالیزور در این تیم فعالیت دارند.
9879/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ليگ جوانان ولايت اهواز فولاد ايذه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ در رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده ۸۰۰متر محمد حسام مظفری نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۱:۵۲.۷۲ دقیقه ضمن کسب عنوان سوم در گروه خود راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

دیگر خبرها

  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • تیم میکس ریکرو ایران از صعود به نیمه‌نهایی بازماند
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • مظفری راهی مرحله نهایی مسابقات شد
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد