Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسا در دیداری دشوار در پیسخوان به میدان می‌رود و سپس دو ال کلاسیکوی پیاپی را در برنابئو پیش رو دارد. سه دیدار فوق العاده دشوار که تیم والورده می‌تواند با کسب نتایج خوب در آن، بارش برای فتح دو گانه داخلی را ببندد.

طرفداری - تیم‌های سویا و بارسلونا در هفته بیست و پنجم لالیگا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصات بازی

زمان بازی | شنبه، 4 اسفند 97 برابر با 23 فوریه 2019

ساعت | 18:45

محل برگزاری بازی | ورزشگاه سانچز پیسخوان

داور بازی | متئو لاهوز

پیش بازی

یکی از دشوارترین بازی‌های فصل بارسا از راه رسید آن هم در آستانه دو ال کلاسیکوی متوالی خارج از خانه! بارسا در کوران رقابت‌های بسیار فشرده و دشواری که حضور دارد، حالا باید در پیسخوان به میدان برود. زمینی که امسال یک بار در آن به میدان رفت و با دو گل شکست خورد. اگرچه سویا اکنون فرم چندان خوبی ندارد و مشخصا با تیم در اوج ابتدای فصل ماچین فاصله دارد اما تاریخ می‌گوید بارسا بازی آسان در پیسخوان نداشته و از حالا می‌توان گفت نخواهد داشت. جو وحشتناکی که هواداران متعصب سویا برای رقبا ایجاد می‌کنند، به خودی خود رقیب بزرگی است و سویا بارها از این مزیت بهره برده است. بارسا اگرچه در چند بازی اخیر نتایج خوبی نگرفته و بیشتر به تساوی خو گرفته تا برد، اما همچنان با اختلافی 7 امتیازی نسبت به اتلتیکوی رده دومی در صدر جدول قرار دارد و ظاهرا می‌رود تا بیست و ششمین قهرمانی‌اش در لالیگا را تجربه کند. خبر خوب برای بارسا این است که اومتیتی پس از ماه‌ها شرایط بازی را پیدا کرده و می‌تواند به میدان برود اما خبر بد هم نبود آرتور ملو است که در غیابش خط میانی بارسا چیزی کم دارد. نکته نگران کننده این روزهای بارسا، گل نزدن های سوارز است که پس از لیگ قهرمانان اروپا، ظاهرا به لالیگا هم سرایت کرده است. او چندین بازی است در گلزنی توفیقی نداشته است. کوتینیو هم که مدت هاست بازیکنی که باید باشد، نیست اما دمبله رفته رفته به فرم ایده آل برمی‌گردد و احتمالا فردا هم در ترکیب قرار خواهد داشت.

ترکیب احتمالی سویا (2-1-4-3)

واشلیک، کاریچو، گومز، کیائر، پرومس، وازکز، بانگا، ناواس، سارابیا، سیلوا و بن یدر

غایبان بازی

میزبان برای این بازی نولیتو و اسکودرو را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. گاریچو، خسوس ناواس، ماکسیم گونالون و گنانون هم مشخص نیست به این بازی می‌رسند یا خیر

تیم میهمان رافینیا، سیلسن، آرتور ملو و فرمائلن را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. سمپر، تودیبو و بواتنگ هم در لیست قرار نگرفتند.

نتایج ده بازی آخر دو تیم

بهترین بازیکنان دو تیم در لیگ برتر تیم بهترین بازیکن (امتیاز هواسکورد) بهترین گلزن بهترین پاسور گل سویا بانگا (7.22) بن یدر (11) سارابیا (8) بارسلونا مسی (8.49) مسی (22) مسی (10) نکات آماری بازی سویا تنها 2 بازی از 11 بازی اخیرش در لالیگا را برده است. بارسلونا در هفت دیدار اخیر شکست ناپذیر بوده ولی در عین حال با بیلبائو، والنسیا، رئال مادرید و لیون هم مساوی کرده و چندان در مسیر پیروزی قرار ندارد. بارسلونا 9 بازی از 11 بازی اخیرش با سویا در همه رقابت‌ها را برده است. بارسلونا در 8 بازی از 11 بازی اخیرش در لالیگا موفق به ثبت کلین شیت شده است. بارسلونا در 12 بازی آخرش در لالیگا شکست نخورده است. سویا در 9 بازی اخیر خانگی‌اش در لالیگا شکست نخورده است. پیش بینی نتیجه بازی از سوی هواسکورد سویا   2-2 بارسلونا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم

باز هم نجات دروازه ای دیگر از سرخیو راموس!

دانلود (1.3MB)

دیگر خبرها

  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • بارسلونا در خطر از دست دادن یک جام دیگر
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • دلداری پرز به لاپورتا قبل از ال‌کلاسیکو!
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟