Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-07@11:54:17 GMT

قلعه نو به استقبال بهار رفت

تاریخ انتشار: ۳ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۸۳۰۱

قلعه نو به استقبال بهار رفت

به گزارش روابط عمومی بخشداری قلعه نو‍‍؛  در ابتدای این جلسه مهندس صادقی با تاکید بر این موضوع که تمامی دستگاه های متولی امر خدمات رسانی و ارگان های متولی برقراری نظم و امنیت در منطقه باید در جهت ایجاد بسترهای لازم برای استقبال از بهار حرکت نمایند، گفت :

دستگاه های خدمات رسان عضو ستاد استقبال از بهار در بخش قلعه نو از جمله نیروی انتظامی، پلیس راهور، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، اداراتی مانند آب و برق و گاز و تمامی دهیاری ها و شوراهای اسلامی روستاها باید آمادگی کامل جهت خدمات رسانی هر چه بهتر به مسافران نوروزی را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بحث تامین نظم و امنیت و کنترل ترافیک نیز از موضوعات مهم در این دوره زمانی چند روزه می باشد که باید به همگی موارد به صورت ویژه توجه کرد و با چاره اندیشی و هماهنگی قبل از ایجاد حوادث از وقوع بحران و غافلگیری جلوگیری نماییم. وی افزود : از روز ۱۵ اسفند هرگونه حفاری در معابر بخش قلعه نو و روستاهای متبوعه ممنوع می باشد و همچنین جابجایی احشام و اثاثیه منزل نیز بدون اخذ مجوز از ارگان های مسئول ممنوع می باشد و در صورت مشاهده ضمن توقیف خودرو و محموله آن، با عاملان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

بخشدار قلعه نو تاکید کرد : دستگاههای خدمات رسان عضو ستاد استقبال از بهار مکلفند ضمن همکاری و همراهی با یکدیگر، کاملاً با شخص بخشدار به عنوان رییس ستاد استقبال هماهنگ بوده و در صورت وقوع هرگونه مشکل یا حادثه ای سریعا موضوع را به بخشداری اطلاع رسانی کنند. لازم به ذکر است در این جلسه حاضرین و اعضاء ستاد با ارائه گزارشی مکتوب، برنامه های  خود و دهیاری متبوعشان  را جهت اجرا در طرح استقبال از بهار تشریح کردند. بازدید از خانواده معظم شهداء، زیباسازی محیط روستاها، نصب المان های انتزاعی در ورودی و میادین اصلی روستاها، توزیع بسته های حمایتی، برگزاری مراسم های مرتبط و کمک به خدمات رسانی هرچه بهتر و شایسته تر به مسافرین نوروزی از مهمترین برنامه های ذکر شده در این جلسه بوده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۸۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز در بازدید از روند اجرای پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری دستورات لازم جهت تسریع در اجرای این پروژه را صادر کرد.

یعقوب هوشیار روز یکشنبه در بازدید میدانی از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه اظهار کرد: این پروژه با هدف بهبود خدمت‌رسانی در امر ترافیک و مدیریت بحران کلانشهر تبریز در حال احداث است و با اتمام آن شاهد خدمات مطلوبی در این امر خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان مجری طرح و همراهی شهرداری منطقه ۱ به عنوان کارفرما در این پروژه، دستورات لازم برای رفع موانع، تسریع و بهره‌برداری این پروژه را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با زیربنای ۷۰۰۰ مترمربع در ۵ طبقه سازه‌ای با هدف دستیابی به مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهری در سطح استانداردهای مدرن روز در حال احداث است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، به گفته شهردار تبریز پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری با تمام توان و با تکیه بر تخصص مهندسان و عوامل فنی و عمرانی شرکت توسعه و عمران آذربایجان در حال اجرا بوده و بر اساس زمان‌بندی ارائه شده پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی جهادگران فنی و حرفه‌ای به ۲۰۰۰ نفر در روستاها
  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • خدمات رایگان دندانپزشکی در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • خانه خود را در بهار سبز کنید
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران