Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد:  تازه ترین گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برای چهاردهمین بار ، پایبندی ایران به تعهداتش را در برجام تایید کرد.
به گزارش ایرنا، «کاظم غریب آبادی» سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین گفت : این گزارش بار دیگر دلیلی محکم بر اثبات پایبندی ایران به تعهداتش است. وی افزود: در این گزارش، همانند سیزده گزارش قبلی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، تصریح‌شده است که از روز اجرای توافق هسته ای، آژانس به نظارت و راستی آزمایی اجرای تعهدات ایران بر اساس مفاد برجام ادامه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر و نماینده دائم کشورمان همچنین اظهار کرد که به رغم تلاش‌های فراوان برخی بدخواهان و دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای منحرف کردن توجه آژانس و جامعه بین‌المللی، همکاری‌های بین ایران و آژانس در مسیری سازنده قرار دارد.این گزارش بار دیگر تصریح می‌کند که آژانس دسترسی‌های لازم را داشته است. در این چارچوب، غریب آبادی بر لزوم تداوم بی‌طرفی و حرفه‌ای آژانس در اجرای مأموریت محوله تأکید و همچنین از اعمال فشار برخی بر این نهاد بین المللی با مقاصد سیاسی، انتقاد جدی کرد.نماینده دائم کشورمان با تأکید بر اینکه ایران رفتار مسئولانه‌ای را داشته و تاکنون به تعهدات خود عمل کرده است، عنوان کرد: همان‌گونه که مکرراً اعلام‌ شده، اجرای کامل و صادقانه تعهدات تمامی طرف‌ها، یک مبنای اساسی برای تداوم برجام است و چنانچه خواهان تداوم توافق هسته‌ای هستیم، اعضای باقی مانده این توافق باید بهره‌مندی ایران از منافع برجام را با اتخاذ اقدامات عملی مناسب، تضمین کنند. برچسب ها: آژانس ، ایران ، برجام

منبع: خرداد

کلیدواژه: آژانس ایران برجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به فراهم شدن شرایط برگزاری چهاردهمین جشنواره شعر تمداربیت در شهر اردل گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های اولیه این جشنواره فرا استانی، تیر امسال پس از پنج سال وقفه برگزار خواهد شد.
حجت الله شیروانی افزود: تلاش آن است که جشنواره نام‌آشنای تمداربیت در حوزه شعر گویشی، تیر امسال با دعوت از شاعران منطقه زاگرس نشین رقم بخورد.
وی گفت: رویداد‌های ادبی و هنری که تجربه برگزاری آنها فراتر از یک دهه است به عنوان بخشی از هویت فرهنگی مناطق و استان شناخته می‌شوند و امید می‌رود با تداوم برگزاری آنها بتوان علاوه بر ایجاد رونق و شور ادبی میان شاعران و اهالی فرهنگ و ادب، زمینه لازم برای ورود شاعران جوان و پرورش استعداد‌های جدید به‌ویژه در حوزه شعر گویشی را هم فراهم کرد.
سیزدهمین دوره جشنواره شعر گویشی تمداربیت مرداد ۹۸ با حضور ۱۳۹ شاعر از ۹ استان زاگرس‌نشین در ادل برگزار شد.

دیگر خبرها

  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • سازمان همکاری اسلامی ادامه همکاری کشورها با آنروا را خواستار شد
  • سازمان همکاری اسلامی: وجود آنروا گواهی بر پایبندی بین‌المللی به حقوق آوارگان فلسطینی است
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • تلاش آمریکا برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • فروش خودروهای الکتریکی و هیبریدی در ۲۰۲۴ رکورد خواهد زد
  • شهرستان اردل میزبان چهاردهمین جشنواره منطقه‌ای شعر تمداربیت
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم