Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@23:48:24 GMT

چطور از iGTV اینستاگرام بهتر استفاده کنیم؟

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۴۸۶۵۵

یکی از قابلیت های نسبتاً جدیدی که به پلتفرم شبکه اجتماعی اینستاگرام اضافه شده است، iGTV است.

به گزارش ایسنا، بدون شک از وقتی که این قابلیت تلویزیون مانند به اینستاگرام اضافه شد، بسیاری از کاربران و تولیدکنندگان محتوا بخصوص آنهایی که به تولید و انتشار ویدیوهای آموزشی می پرداختند، از امکان آپلود و ارائه ویدیوهایی طولانی‌تر و بدون محدودیت زمانی یک دقیقه‌ای که برای پست و استوری های اینستاگرام وجود داشت، ابراز خوشحالی و خرسندی بسیاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قابلیت که به صورت یک اپلیکیشن جداگانه نیز در فروشگاههای آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور و اپ استور اپل وجود دارد، در نام خود کلمه TV را گنجانده و کاربران نیز به هنگام باز کردن ویدیوهای آن ، در ابتدا برای چندلحظه بسیار کوتاه تصاویر برفکی مشاهده و رویت می‌کنند که یادآور تلویزیون‌های قدیمی است.

مسلم است که یکی از بزرگترین تفاوت‌های عمده این قابلیت با ویدیوهای کوتاه در پست های اینستاگرام، زمان بسیار بیشتر و طولانی تر برای انتشار و آپلود ویدیو است.

در این قسمت ،الگوریتم های مختلفی برای نمایش ویدیوهای گوناگونی که در پلتفرم iGTV آپلود شده است، وجود دارد که از جمله مهم ترین دسته بندی های آن می توان به For You و Popular اشاره کرد.

بر اساس گزارش وب سایت tomsguide، یکی دیگر از ویژگی‌های متمایز این پلتفرم، امکان به اشتراک گذاری ویدیوهای مخصوص صفحه نمایش گوشی یعنی به صورت تمام صفحه و عمودی (vertical) است و کاربران قادر خواهند بود با مراجعه به قسمت مربوطه، ویدیوهای مختلف در دسته بندی های مختلف را مشاهده و تماشا کرده و در صورت تمایل به سایر افراد و مخاطبان اینستاگرامی خود ارسال و پیشنهاد کنند.

کاربران همچنین قادر خواهند بود در این قسمت، ویدئوهای موردعلاقه خود را لایک کرده و برای تولیدکننده آن نظر و کامنت بگذارند. همچنین در صورتی که آنها وسط یک ویدیو مشاهده آن را متوقف کنند، IGTV قسمت‌هایی که مشاهده نکرده‌اند به شما یادآوری خواهد کرد. بنابراین شما می‌توانید ویدیوی موردنظر را دوباره در زیر تب ادامه مشاهده (Continue Watching) پیدا کنید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اینستاگرام اپلیکیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)

ستاره معصومی، همسر سابق مهدی قائدی در صفحه جدید اینستاگرام خود، متنی کنایه‌آمیز را منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قائدی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت:

می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جشن ازدواج مهدی قائدی (+عکس) پرونده بازیکن استقلال به دادگاه کیفری رفت

دیگر خبرها

  • تراکتور به شدت تشویق شد
  • (عکس) چرا صفحه اینستاگرام همسر سابق مهدی قایدی بسته شد؟
  • دستور جمع‌آوری یک مکمل تقویتی رشد مو که تبلیغاتش در اینستاگرام زیاد است
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • زنانی که در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی