Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیرعلی نعمت‌الهی در برنامه تلویزیونی پرسشگر شبکه آموزش سیما که شامگاه گذشته روی آنتن رفت، درباره انتخابات شورای عالی آموزش و پرورش و تمدید آن گفت: با تدبیر وزیر بنا شد مشارکت بیشتر و بهتری را شاهد باشیم و تا کنون نزدیک به ۶۵ هزار نفر در انتخابات شورای عالی آموزش و پرورش مشارکت داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چون در این مرحله ثبت نام ها اینترنتی است و وقفه ای ایجاد شده بود تصمیم بر آن بود که تا ۱۰ اسفندماه این فرصت تمدید شود تا هم شاهد مشارکت بیشتر باشیم و هم وقفه فنی که در برخی استان ها اتفاق افتاده بود جبران شود.

قائم مقام وزیر و رئیس مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش با بیان اینکه همه همکاران دارای کدپرسنلی اعم از معلمان، همکاران اداری و فرهنگی دانشجو معلمان و بازنشستگان می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند گفت: در این مرحله ۱۶۲ نفر انتخاب می‌شوند که حداقل یک نفر در هرکدام از استان ها باید از همکاران خانم باشند. بیش از ۱۲۰ هزار برگه رای آماده شده است.

نعمت الهی ادامه داد: علاوه بر نظارت بر انتخابات در ستاد راهبری و حراست، نمایندگانی از بازرسی و دادستانی کل کشور بر فرایند انتخابات نظارت می‌کنند.

وی اعلام کرد که وزیر آموزش و پرورش از امروز صبح مهمان فرهنگیان و دانش آموزان ایلام خواهد بود. هدف اصلی این سفر، تشکیل شورای آموزش و پرورش مناطق مرزی است که با حضور دستگاه‌های ملی ذیربط و معاونان وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

کد خبر 4549500 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۴۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم

سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره‌گیری از مشارکت مردم، خصوصا فرهنگیان به انجام می‌رساند.

به گزارش ایسنا، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره گیری از مشارکت اقشار مختلف مردم، خصوصا فرهنگیان عزیز به انجام می رساند.

ضمن تبریک روز معلم به تمام معلمان عزیز از معلمانی که در فرایند نظارت بر انتخابات، شورای نگهبان را یاری می‌کنند، قدردانی می‌کنم.»

روز گذشته نیز معلمان و فرهنگیان در دیدار با سخنگوی شورای نگهبان به بیان مهمترین مسائل و مشکلات در حوزه آموزش و پرورش پرداختند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش