Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا گوهری شامگاه جمعه در آیین استقبال از کوهنوردان صعود کننده در پیمایش زمستانی 16 روزه مسیر دماوند به آزادکوه اظهار داشت: کوهنوردی همدان همواره سرآمد کشور بوده و تاریخ این رشته ورزشی گواه افتخارآفرینی های ارزنده کوهنوردان این استان در عرصه های ملی و جهانی است.
وی اضافه کرد: این استان زادگاه بزرگان کوهنوردی کشور به شمار می رود و اکنون نیز کوهنوردان جوان، مستعد و نخبه استان ادامه دهنده راه آنان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گوهری بیان کرد: همه ساله شاهد خلق افتخارات ارزنده توسط کوهنوردان همدانی در مسیرهای صعب العبور ارتفاعات مهم کشور هستیم و هم اکنون این موفقیت در پیمایش تاریخ ساز مسیر دماوند به آزادکوه بودیم.
وی خاطرنشان کرد: کوهنوردی یکی از پرافتخارترین رشته های تاریخ ورزش کوهنوردی همدان به شمار می رود و همواره در صعودها سربلند بوده ایم.
رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان، عبور تاریخی و موفق نیما اسکندری، حمید حسینی شعار، امیر پاینده و مهدی الف استوار چهار کوهنوردی همدانی از خط الراس اصلی البرز از قله دماوند تا آزادکوه را افتخاری بزرگ و ارزنده عنوان کرد و افزود: تاریخ کوهنوردی کشور هرگز این موفقیت را از یاد نخواهد برد.
کوهنوردان همدانی اواخر هفته گذشته برای نخستین بار در یک پیمایش زمستانی مسیر دماوند به آزاد کوه را پیمودند تا در ورزش کوهنوردی این استان تاریخ ساز شوند.
این گروه کوهنوردی خط الراس اصلی البرز از قله دماوند تا آزادکوه نزدیک به 160 کیلومتر را برای اولین بار در زمستان صعود کردند.
7520/2087
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 دماوند زمستان کوهنوردان کوهنوردی همدانی 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود خادمیاران رضوی ریگان به قله کوه شاه

علی فرامرزی دبیر کانون‌های خدمت رضوی ریگان گفت: حرکت فرهنگی ورزشی صعود به بام ریگان به مدت دو روز از سوی یک تیم ۱۰ نفره انجام شد.

وی توجه به ورزش از سوی همه آحاد جامعه را از جمله اهداف این حرکت دانست و افزود: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب که ترویج ورزش همگانی را ضروری می‌دانند و با توجه به اینکه ورزش کوهنوردی ورزش روح و جسم است، هدف ما این است علاوه بر صعود به قله‌های شهرستانی که سلامت روح و جسم را نیز به همراه دارد در خود ما صعود معرفت، انسانیت و کمال حاصل شود.

فرامرزی تصریح کرد: بعد سلامت جسم در گروهی از افراد مورد غفلت واقع شده است که ما امیدواریم این نوع حرکات، سبب ترویج و تشویق آحاد ملت به ویژه نسل جوان ما در بعد اهمیت به سلامت و ورزش باشد.

وی عنوان کرد: برنامه‌های کوهنوردی دیگری نیز با همکاری هئیت کوهنوردی شهرستان ریگان در سایر ارتفاعات ریگان و استان از سوی خادمیاران رضوی انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • صعود خادمیاران رضوی ریگان به قله کوه شاه
  • وزیر کشور: ری، دماوند و فیروزکوه به استان‌های تهران شرقی و غربی ملحق نخواهند شد
  • توضیح وزیر کشور درباره تقسیم استان تهران
  • فیروزکوه و دماوند و ری از تهران جدا خواهد شد؟
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات داورزن نجات یافتند
  • کوهنوردان گمشده در ارتفاعات شهرستان داورزن نجات یافتند
  • حمایت همدانی ها از مردم غزه و دانشجویان آمریکا و اروپا
  • نجات ۴ کوهنورد گمشده در قله دماوند
  • نجات جان کوهنوردان گمشده در قله دماوند
  • نجات جان ۴ کوهنورد مفقودی در ارتفاعات قله دماوند