Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش در سفر به ایلام گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان از ارزش افزوده مناسبی برخوردار است. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در ایلام،  سیدمحمد بطحایی صبح امروز برای حضور در نشست شورای سیاست‌گذاری مناطق مرزی از طریق فرودگاه ایلام  وارد ایلام شد و مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر آموزش و پرورش: مشق شب دانش آموزان حذف نشده استسوال خجسته از وزیر آموزش و پرورش اعلام وصول شدمشاور وزیر آموزش و پرورش در بوشهر: مدارس معارف در استان‌ها گسترش می‌یابد

وزیر آموزش و پرورش در بدو ورود با حضور در مزار شهدای و ادعای احترام به شهدای گمنام استان ایلام، هدف از سفر خود را شرکت در نشست شورای سیاست‌گذاری مناطق مرزی عنوان کرد و گفت: بررسی مسائل و مشکلات آموزشی و همچنین دیدار با همکاران فرهنگی در این سفر مد‌نظر بوده است.

وی در پاسخ به خبرنگار تسنیم در ارتباط با آخرین وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت:  صندوق ذخیره فرهنگیان ارزش افزوده مناسبی برخوردار است.

وزیر آموزش و پرورش، حسابرسی و صورت‌های مالی و ترازی صندوق ذخیره فرهنگیان را مورد اشاره قرار داد و افزود: موفقیت نسبتاً خوبی در سال مالی جاری نسبت به سال مالی گذشته داشته‌ایم.

تسنیم، وزیر آموزش و پرورش امروز شنبه و فردا یکشنبه میهمان استان ایلام است.

انتهای پیام/ش

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروی یک وزیر اسرائیلی دیگر واژگون شد

 رسانه‌های اسرائیل شنبه شب گزارش دادند که خودروی حاییم بیتون وزیر آموزش و پرورش اسرائیل واژگون شده است.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که خودروی حاییم بیتون وزیر آموزش و پرورش اسرائیل در قدس اشغالی واژگون شده و پدر او در این حادثه به شدت آسیب دیده است.

روز جمعه نیز خودروی ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی اسرائیل در شهر رمله واژگون شد و او برای مداوا به بیمارستان هداسا عین کارم در قدس انتقال داده شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های اسرائیل استخوان دنده بن گویر در این سانحه شکسته شده و او باید یک شب دیگر در بیمارستان بستری بماند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • خودروی یک وزیر اسرائیلی دیگر واژگون شد
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها، بورسیه دانشگاه فرهنگیان می‌شوند
  • بورسیه شدن دانشجویان سال سوم دانشگاه‌ها برای آموزش و پرورش
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است