Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب‌رئیس پیشین فدراسیون کشتی گفت: قهرمانانی مثل علیرضا دبیر و علیرضا حیدری بدون برنامه وسط نمی‌آیند، ولی من اعتقادم بر این است که حمید بنی‌تمیم بماند و راه رسول خادم را ادامه دهد. ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات - اخبار ورزشی -

مرتضی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت این روزهای فدراسیون کشتی اظهار داشت: اخبار مربوط به کشتی را همیشه پیگیری می‌کنم، متاسفانه خوب پیش نمی‌رود و شاهد اوضاع و احوال خوبی نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول خادم یک برند برای کشتی بود و خواهد بود. زمانی که به عنوان نایب‌رئیس در فدراسیون در خدمت جامعه کشتی بودم، قرار به همکاری با رسول خادم شد. به هرحال چارت اداری فدراسیون مشخص و متشکل از رئیس، نایب‌رئیس،‌ دبیر و کمیته‌هایی است که زیر نظر دبیر فدراسیون اداره می‌شد، من خودم سازمان تیم‌های ملی را راه انداختم و خواستم که بزرگان کشتی را دور هم جمع کنیم. آقا رسول متاسفانه در نهایت با ما در سمت رئیس سازمان تیم‌های ملی همکاری نکرد، اما من از خدا می‌خواستم که او در کنار ما باشد، چون صاحب برند و کشتی است.

وی ادامه داد: همانطور که منصور برزگر، محمدعلی صنعتکاران، منصور مهدیزاده، ابراهیم جوادی، مجید ترکان و... شناسنامه کشتی ایران هستند، اگر بخواهیم 5 بزرگِ فنی کشتی را اسم ببریم که می‌توانند کار اجرایی انجام دهند، یکی از آنها رسول خادم است. زمانی که شنیدم مسئولیت فدراسیون را برعهده گرفته بسیار خوشحال شدم و خوشحال‌تر شدم زمانی که دیدم با رأی بالا به عضویت هیأت رئیسه اتحادیه جهانی درآمده است و دیدیم که در این مدت کشتی چقدر موفق بود.

نایب‌رئیس فدراسیون محمدرضا طالقانی تاکید کرد: رسول خادم چه در شورای شهر و چه در ریاست فدراسیون، سالم کار کرد. او یک سری جوان ِ خوب مثل حمید بنی‌تمیم که خیلی لایق و زحمتکش است و همچنین رضا لایق را در کنارش قرار داد و نتایج خوبی هم گرفت،‌ نمی‌دانم چرا رفت و بعد از آن هم از اتحادیه جهانی کناره‌گیری کرد. از دست دادن او واقعا اشتباه بود و تاسف خوردم که چرا رسول خادم به کارش ادامه نداد.

فرجی در مورد اسم‌هایی که این روزها به عنوان کاندیداهای احتمالی فدراسیون کشتی عنوان می‌شود، خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم متاسفم که کشتی رسول خادم را از دست داد، کسانی که می‌خواهند در انتخابات شرکت کنند حتما برای این کار برنامه دارند، قهرمانانی مثل علیرضا دبیر و علیرضا حیدری بدون برنامه وسط نمی‌آیند، ولی من اعتقادم بر این است که حمید بنی‌تمیم بماند و راه رسول خادم را ادامه دهد. من اگر مسئولیتی داشتم حتما راه خادم را ادامه می‌دادم، راهی که موفق بود.

شاهسون‌پور: بحث‌های مطرح شده در سمینار هیئت‌های کشتی دوستانه و خانوادگی بودواکنش داورزنی به جلسه امیررضا خادم با هیئت‌های کشتیشایعات حضور خادم در فدراسیون کشتی قوت گرفت

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,29/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کشتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم

ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم

دیگر خبرها

  • درخواست جالب از علیرضا دبیر درباره رسول خادم
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • ماجرای اختلاف علیرضا دبیر با رسول خادم / فیلم
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • ماجرای ترور رییس سابق فدراسیون کشتی ایران! / فیلم
  • (ویدئو) نظر محمدرضا طالقانی درباره‌ دوقطبی دبیر - خادم: رسول همیشه خویشتن‌داری کرده
  • تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند
  • تاکید رئیس بایرن: توخل فصل بعد نیست
  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان
  • پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!