Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@08:39:29 GMT

تیراندازان برتر جنوب کشور معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۱۴۴۸

تیراندازان برتر جنوب کشور معرفی شدند

به گزارش ایرنا، در این مسابقات در بخش تفنگ بادی مردان رده سنی بزرگسالان سید پوریا پورشهید از فارس اول شد و محراب جعفری و جلال حسن پور هر دو از بوشهر به ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
همچنین در بخش تفنگ بادی مردان در رده سنی نوجوانان جوانان محمدامین رهسپار و سپهر بنه گزی از بوشهر اول و دوم شدند و علی طالبان بدر از فارس نیز به مقام سوم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بخش تپانچه بادی مردان در رده سنی بزرگسالان نیز سعید اسماعیلی، ابراهیم ریشهری و سید احمد بلادی از بوشهر به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
در بخش تپانچه بادی مردان رده سنی نوجوانان جوانان محمدعدلی و علی ابراهیمی از فارس در جایگاه اول و دوم ایستادند و محمدرضا احمدی از بوشهر به رتبه سوم دست یافت.
در بخش تفنگ بادی بانوان رده سنی بزرگسالان شیدا دریسی و کیمیا ابراهیمی از فارس رتبه های اول و دوم را کسب کردند و پریسا زبرجدی از بوشهر در جایگاه سوم ایستاد.
دربخش تفنگ بانوان رده سنی نوجوانان وجوانان نیز نیلوفر حمیدی از بوشهر و مریم قاسمی زاده از هرمزگان اول و دوم و پریا زارعی و نیلوفر محسنی ازبوشهر بصورت مشترک سوم شدند.
دربخش تپانچه بادی بانوان رده سنی بزرگسالان مریم عوض پور از کهگیلویه وبویر احمد، سارا پارسایی از فارس و نفیسه کمالی از بوشهر به ترتیب رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در آیین اختتامیه این مسابقات با اهدای مدال از نفرات برتر تجلیل شد.
مسابقات تیراندازی استان های جنوب کشور با حضور ورزشکاران هفت استان بوشهر، فارس، هرمزگان، یزد، خوزستان، کهگلویه وبویر احمد، چهارمحال و بختیاری در دو رده سنی نوجوانان جوانان و بزرگسالان با حضور 120 ورزشکار زن و مرد به مدت 2 روز در سالن پایگاه دریایی ارتش جمهوری اسلامی در بوشهر برگذار شد.
6043/7212
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 استان بوشهر جمهوری اسلامی چهارمحال و بختیاری زن و مرد مردان 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۱۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم

در پایان روز ششم رقابت‌های قهرمانی کشور، نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختران مشخص شدند. - اخبار استانها -

فرماندار همدان، مسلم مخفی در حاشیه برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: عمیقا به این موضوع اعتقاد داریم که ورزش برای سلامت جسمی و روحی و روانی تک تک افراد جامعه ضروری است.

وی افزود: در دولت سیزدهم توفیق داشتیم تا در موضوع آماده سازی زیرساختها، ساخت سالن‌های ورزشی و توجه به ورزش در بعد ورزش همگانی و قهرمانی به بهترین وجه ورود داشته باشیم.

مخفی با بیان اینکه در همدان زیرساختهای مناسب در حوزه ورزش فراهم بوده عنوان کرد: اکنون به مدت چند روز همدان با کیفیت و در سطح بالا میزبان مسابقات رشته ورزشی کاراته انتخابی تیم ملی بوده که در رده‌های سنی مختلف در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

 

.

 

به گزارش تسنیم، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در حضور افسانه باقری نایب رییس بانوان فدراسیون مریم احمدی نایب رئیس بانوان هیات کاراته همدان، لیلا بهرامی سرمربی بزرگسالان و ستاره موسوی سرمربی رده سنی زیر 21 سال دختران برگزار شد.

 مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان دختران به شرح زیر است:

وزن 47- کیلوگرم:
1. هستی گرائیلی از استان مازندران
2. صدف حسنلو از استان تهران
3. ندا رستمی از استان فارس
3. سارینا ربیعی از استان اصفهان

وزن 54- کیلوگرم:
1. نگین مهرعلی تبار از استان مازندران
2. هستی میر از استان کرمان
3. هستی سلطانی از استان اصفهان
3. ستایش قانعی از استان کرمان

وزن 61- کیلوگرم:
1. ساغر جندقی از استان سمنان
2. روجا شاهرخی از استان مازندران
3. زینب حسین خانلی از استان البرز
3. ستایش ملائی چروده از استان گیلان

وزن 61+ کیلوگرم:
1. مریم گرزین از استان مازندران
2. فاطمه شعبانی از استان مازندران
3. هستی صفی خانی از استان مرکزی
3. تازه زینب سعیدآبادی از استان تهران

رقابت‌های قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) طی روزهای 27 الی 31 فروردین 1403 در بخش آقایان و یکم الی 6 اردیبهشت در بخش بانوان در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • علت بارش‌های سیل‌آسای ایران؛ عامل انسانی دخیل بود؟
  • بارش‌های اخیر ایران محصول ابردزدی و بارورسازی ابرها است؟
  • بارورسازی ابر‌های کشور‌های همسایه علت بارش‌های سیل‌آسای ایران بود؟
  • بارورسازی ابرهای کشورهای همسایه ربطی به بارش سیل‌آسای ایران ندارد
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور