Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@23:57:12 GMT

کشف ۱۵۱ کیلوگرم تریاک از خودروی زانتیا

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۱۷۱۶

کشف ۱۵۱ کیلوگرم تریاک از خودروی زانتیا

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، سرهنگ محمد بخشنده با اعلام خبر کشف مقادیر قابل توجه تریاک از یک خودروی زانتیا درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پایگاه هشتم پلیس مبارزه با موادمخدر از فعالیت مجرمانه فردی مبنی بر تهیه و توزیع موادمخدر، رسیدگی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد متهم با همکاری همدستش قصد دارد با یک دستگاه خودروی سواری زانتیا محموله موادمخدر را از استان جنوبی کشور خریداری و پس از بارگیری آن را به شهر تهران منتقل کند که کارهای اطلاعاتی برای شناسایی مسیر حرکت خودروی متهمان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی خاطرنشان کرد: با ورود خودروی متهم، به بزرگراه قم ـ تهران، مأموران این پایگاه خودوری مذکور را تحت مراقبت قرار داده و پس از مدتی تعقیب، به راننده فرمان ایست دادند اما متهمان به محض مشاهده مأموران در نزدیکی خود، بلافاصله بدون توجه به فرمان پلیس  با سرعت بالایی از محل گریختند.

بخشنده تصریح کرد: پس از مدتی تعقیب و گریز، مأموران برای توقف خودرو چند تیر هوایی شلیک کرده، موفق به توقف خودروی زانتیا شده و ضمن دستگیری راننده و سرنشین آن، خودرو را مورد بازرسی قرار می دهند.

وی با اشاره به کشف 151 کیلو و 800 گرم تریاک در بازرسی از خودرو زانیا، گفت: موادمخدر به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود که متهم برای تحقیقات تکمیلی به پلیس مبارزه با موادمخدر انتقال یافت.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۱۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری، سردار سلمان امیری عصر امروز بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس شهرستان اسدآباد با کنترل خودروهای عبوری توانستند خودروی شوتی حامل مواد را شناسایی و پس از انجام اقدامات پلیسی آن را توقیف کنند.

وی افزود: مأموران توانستند در بازرسی از خودرو توقیفی مقدار ۷۷ کیلوگرم تریاک و بیش از ۳۲ کیلوگرم حشیش، جمعاً به مقدار ۱۱۰ کیلوگرم، سه جفت پلاک سرقتی و دو جفت پلاک جعلی را کشف کنند.

امیری ادامه داد: در این عملیات چهار قاچاقچی بازداشت، دو دستگاه خودرو سواری توقیف و یک باند مواد مخدر منهدم شد.

کد خبر 6088095

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه