Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@14:56:23 GMT

نجات دو جوان همدانی از چنگال گرگ ها

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۱۸۴۷

نجات دو جوان همدانی از چنگال گرگ ها

به گزارش خبرگزاری برنا؛ فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: عوامل فوریت های پلیسی 110 همدان با حضور به موقع 2 جوان را از چنگال گرگ ها نجات دادند.

سرهنگ جمشید باقری اظهار داشت: ساعت 2 بامداد  2 جوان در تماس با فوریت های پلیسی 110 خبر از گم کردن مسیر در منطقه تاریک دره شهر همدان دادند.

وی اضافه کرد: عوامل فوریت های پلیسی در محل حضور یافته و در یک کار تیمی دقیق و تماس با این افراد محل آنها را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان همدان بیان کرد: چند قلاده گرگ که در حوالی این 2 جوان در حال پرسه زدن و قصد حمله به آنها را داشتند با حضور به موقع پلیس و استفاده این 2 جوان از لوازم و تجهیزات کوهنوردی، از محل دور شدند.

سرهنگ باقری با یادآوری اینکه تیم امداد و نجات هلال احمر نیز همراه با ماموران انتظامی در محل حضور یافتند گفت: این 2 جوان حدود 35 تا 40 ساله پس از یک و نیم ساعت عملیات حوالی ساعت سه و نیم بامداد در سلامت کامل تحویل خانواده های خود شدند.

وی توضیح داد: این 2 جوان که مسیر تاریک دره را برای کوهنوردی انتخاب کرده بودند، به علت تاریکی هوا و نداشتن مهارت راه را گم کرده و با پیمودن مسیر اشتباه در دام گرگ های درنده گرفتار شده بودند که با حضور به موقع پلیس نجات یافتند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امداد و نجات خانواده سلامت هلال احمر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۱۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»

به گزارش خبرنگار مهر، سعید طاهری عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران از نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر» خبر داد و اظهار کرد: در ساعت ۵ بامداد چهارم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ گزارشی مبنی بر گرفتار شدن پنج نفر در حوالی دریاچه «هویر» به هلال احمر دماوند اعلام شد که بلافاصله نجات گران هلال احمر از نزدیک ترین پایگاه امداد و نجات در شهر کیلان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: گردشگران علی‌رغم انسداد جاده کوهستانی منتهی به دریاچه «هویر» و «تار» به علت شرایط نامساعد جوی اقدام به ورود به این محدوده کرده بودند که گرفتار شده و درخواست کمک خود را به جمعیت هلال احمر اعلام کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر دماوند گفت: پس از انجام هماهنگی و با تلاش دهیاری و شورای اسلامی و اهالی روستای «هویر» این مسیر کوهستانی برای دسترسی نجاتگران بازگشایی شد.

طاهری عنوان کرد: همزمان این گردشگران با راهنمایی عوامل جمعیت هلال احمر اقدام به پیمایش به موقعیت اعلام شده توسط هلال احمر کردند و به محل ایمن منتقل شدند.

وی در ادامه افزود: یک نفر که در این حادثه در اثر برودت هوا و شوک ناشی از حادثه دچار مصدومیت شده بود توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی منتقل شد.

طاهری در پایان گفت: از شهروندان و گردشگران درخواست می‌شود به هشدارهای هواشناسی و موانع ورود به محیط‌های تفریحی و گردشگری توجه کنند و در صورت بروز حادثه، با تلفن ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند. ‌جو و رحمتی بودند.

کد خبر 6087034

دیگر خبرها

  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد + فیلم
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های هویر و تار
  • نجات ۵ گردشگر گرفتار شده در مسیر برفی دریاچه‌های «تار» و «هویر»