Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@03:38:46 GMT

پیکر آیت الله مؤمن در قم تشییع شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۲۳۳۹

پیکر آیت الله مؤمن در قم تشییع شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر مطهر آیت الله محمد مؤمن صبح شنبه با حضور جمع کثیری از طلاب، اساتید حوزه و اقشار مختلف مردم قم از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم کریمه اهل بیت(ع) تشییع شد.

تعدادی از اعضای مجلس خبرگان و جامعه مدرسین حوزه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و همچنین مدیران استان قم از جمله شرکت کنندگان در مراسم تشییع آیت الله مؤمن بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله مؤمن ۳۰ آذرماه امسال به علت خونریزی مغزی و مشکلات تنفسی در یکی از بیمارستان‌های قم بستری شد و به علت عدم بهبودی و برای ادامه مراحل درمانی در هشتم دی‌ماه به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شد.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم پنج‌شنبه هفته گذشته پس از سال‌ها تلاش علمی و مجاهدت در راه انقلاب به دیار باقی شتافت.

در پی ارتحال آیت الله مؤمن امروز شنبه در قم عزای عمومی اعلام شده و دروس حوزه علمیه تعطیل است.

مراسم بزرگداشت نماینده مردم قم در مجلس خبرگان از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برگزار خواهد شد.

کد خبر 4549587

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله محمد مومن قم مراسم تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی در دیدار با اساتید حوزه های علمیه و روحانیون و کارمندان عقیدتی سیاسی سپاه انصارالرضا علیه السلام گفت: امروز دعوت به مکتب انبیا بر نوع بشر تاثیر گذاشته و تنها جوابگوی بن بست های پیش آمده برای بشر، اسلام است.

وی با بیان اینکه لحظه ای از تربیت و پرورش نیرو علیه استکبار جهانی غافل نشوید، افزود: امروز حوزه های علمیه با همه مشکلاتی که دارند مقابل کفر جهانی و استکبار ایستاده اند و این خروش دانشگاه های جهانی از آثار یک جمله امام امت است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انسان تشنه علم آفریده شده و می خواهد در عمق زمین و آسمان چه وجود دارد و این نیاز فراگیر است و با آن پیوند و تعهد دارد و فلسفه خلقت انسان همین است.

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه علم را به شیوه ای که انبیا گفته اند به دست آورید، گفت: مشکل اصلی دنیای امروز این است که علوم را بر اساس سرگردانی به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت آیت الله ضیاءالدین نجفی(ره) در قم برگزار شد
  • حوزه‌های علمیه در مقابل اهداف دشمن رسالت سنگینی دارند
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت 
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • انقلاب اسلامی پایگاه حفظ دین اسلام است
  • برگزاری اجتماع مردمی صادقیون شنبه