Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید علی ضمیر معاون خدمات شهری شهرداری همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  از فعالیت ۱۳ ایستگاه بازیافت در سطح شهر همدان خبر داد و گفت: شهرداری همدان طبق سال گذشته در ایستگاه‌های بازیافت آماده دریافت زباله‌ها و پسماند‌های خشک از شهروندان  است.
وی در ادامه بیان کرد: مردم می‌توانند زباله‌های خشک شامل کاغذ، مقوا، بطری‌های شیشه‌ای را به ایستگاه‌های پیش بینی شده در سطح شهر تحویل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: ایستگاه‌های بازیافت به ازای  موارد بازیافتی، اقلامی از جمله شوینده، کیسه زباله و نمک به شهروندان تحویل می‌دهند.
علی ضمیر با بیان اینکه ایستگاه‌های بازیافت از ساعت ۹ تا ۶ عصر  آماده خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: ۱۳ ایستگاه بازیافت در میدان مدرس، خیابان سعیدیه، بلوار مطهری، خرم رودی، هنرستان، شهرک مدنی، شهرک بهشتی، شهرک الوند، شهرک فرهنگیان، میدان فلسطین، میدان فردوسی آماده خدمت رسانی به مردم هستند.
وی با اشاره به لزوم مشارکت هرچه بیشتر مردم در امر تفکیک از مبدا و بازیافت، گفت: بهترین راهکار جداسازی مواد بازیافتی از پسماند تر، تفکیک از مبدا است از این رو شهروندان به ویژه خانم‌های خانه‌دار و کودکان، می توانند در اجرای این طرح شهرداری را یاری کنند .
انتهای پیام/ص.ف

۱۳ ایستگاه بازیافت در سطح شهر همدان فعالیت می‌کنند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازیافت زباله شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۲۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ زارعی گفت: به دنبال مراجعه و شکایت چند نفر از شهروندان به پلیس فتا مشخص شد، شخصی با ارائه رسید جعلی در قبال خرید کالا اقدام به کلاهبرداری کرده است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: به گفته شاکیان پرونده، شخصی به عنوان خریدار وارد مغازه شده و پس از انتخاب کالا و دریافت شماره کارت برای واریز پول، با ادعای واریز اینترنتی هزینه کالا اقدام به ارائه رسید پرداخت بانکی می‌کرد و در ادامه مالباخته در بررسی حساب بانکی خود متوجه می‌شد هیچ‌گونه وجهی به حساب او واریز نشده و رسید ارائه شده جعلی بوده است.

رئیس پلیس فتا استان همدان تأکید کرد: کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق به شناسایی متهم در کمترین زمان ممکن شدند که با هماهنگی قضایی وی را در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

سرهنگ زارعی افزود: متهم پس از دستگیری با مشاهده مستندات پرونده به بزه انتسابی خود اعتراف کرد و پرونده او برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

او با بیان اینکه شهروندان باید نسبت به فعال‌سازی پیامک حساب بانکی خود اقدام کنند، توصیه کرد: کاربران و صاحبان صنوف قبل از هرگونه معامله و تحویل کالا از واریز وجه به حساب بانکی خود مطمئن شده و تنها به رسید‌های پرداخت ارسالی از طریق شبکه‌های اجتماعی اکتفا نکنند.

رئیس پلیس فتا استان همدان تصریح کرد: پلیس فتا به شکل شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با موارد مشکوک، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir بخش گزارش‌های مردمی و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ در میان بگذارند.

دیگر خبرها

  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • تجلیل از برترین های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • تولید روزانه ۷۰۰ تن زباله در محدوده شهر همدان
  • ناگفته‌هایی از مزایده زباله در ایران / پول‌سازی ۱۰ میلیارد دلاری آشغال‌ها در سال
  • قبرستان‌ تاریخی طرشت زیر پای مسافران ایستگاه مترو دانشگاه شریف
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین