Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:41:30 GMT

1.2 تن مواد مخدر در مرز جنوب شرق کشور کشف شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۳۱۶۶

1.2 تن مواد مخدر در مرز جنوب شرق کشور کشف شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق و کشف یک تن و 626 کیلوگرم مواد افیونی در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر درمنطقه مرزی شهرستان «سیب و سوران» این استان خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار محمد قنبری روز شنبه در این باره اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سیب و سوران با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان یک باند قاچاق مواد مخدر که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودروهای تیزرو قصد جابه جایی محموله سنگین مواد افیونی از مناطق مرزی به عمق کشور را داشتند؛ شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران در قالب چند تیم پوششی و رصد مستمر منطقه، سرانجام ظهر روز گذشته مسیر تردد قاچاقچیان را شناسایی و با اجرای کمین در مسیر عبور آنها، خودرو وانت حامل مواد مخدر را شناسایی و در یک درگیری مسلحانه آن را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این درگیری مسلحانه که ساعتی به طول انجامید تکاوران پلیس 2 نفر از سوداگران مرگ را دستگیر و در بازرسی از خودرو وانت، 938 کیلو و 35گرم تریاک، 229 کیلو و 350 گرم هروئین، 458 کیلو و 905 گرم حشیش، یک قبضه سلاح گرینف به همراه 10 تیر فشنگ جنگی، یک قبضه کلاش به همراه یک تیغه خشاب حاوی 14 تیر فشنگ جنگی و یک قبضه کلت کمری به همراه پنج تیر فشنگ جنگی کشف کردند.
وی ادامه داد: در ادامه این عملیات جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر یک دستگاه پژو 405 که به عنوان راه پاک کن، خودرو حامل موادمخدر را هدایت می کرد را در همان محدوده توقیف کردند.
سردار قنبری با تقدیر از تلاش ماموران انتظامی شهرستان سیب و سوران و سراوان در انهدام این باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی خاطر نشان کرد: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی و حضور در تمام نقاط استان اجازه نخواهد داد قانون شکنان و قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.
شهرستان سیب و سوران در جنوب شرق سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.
3213**6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي انتظامي كشف مواد مخدر سيب و سوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۳۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه

سرهنگ فارسی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی شهرستان مراغه در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه تریلر سفید مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی مذکور مقدار ۲۵ تن شکر قاچاق فاقد مجوز به ارزش ۸ میلیارد ریال را کشف کردند و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ فارسی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • جمع آوری 276 معتاد متجاهردر استان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان