Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سی‌و یکمین جلسه کمیته‌ی دائمی(شورای عالی) پدافند غیرعامل کشور به ریاست سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در محل ستادکل نیروهای مسلح برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور سردار ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور،دکتر رحیم ممبینی مشاور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در امور دفاعی،سردار سرتیپ پاسدار قاسم تقی‌زاده جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار علی عبدالهی معاون هماهنگ کننده ستادکل نیروهای مسلح ،دکترحشمت‌الله فلاحت‌پیشه زاده رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی و سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار گردید،" دستورالعمل تعیین نقش‌ها و وظایف دستگاه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها در صیانت و حفاظت از اطلاعات، اسناد و مدارک طرح‌ها و پروژهای پدافند غیرعامل" مورد بررسی قرار گرفت و با اتمام زمان این جلسه بررسی باقی‌مانده مفاد دستورالعمل به جلسه بعدی کمیته دائمی موکول گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آمادگی نیروهای مسلح کشور برای پاسخگویی خطای دشمن
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افتخارات نیروهای مسلح حاصل اطاعت از فرماندهی معظم کل قواست
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است