Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@09:30:47 GMT

مسابقات رالی ویژه جانبازان و معلولان بافق برگزار شد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۴۶۹۸

مسابقات رالی ویژه جانبازان و معلولان بافق برگزار شد

یزد- ایرنا - دومین دوره مسابقات رالی خانوادگی ویژه جانبازان و معلولان بافق امروز شنبه به مناسبت آغاز دهه پنجم انقلاب در این شهر برگزار شد.

به گزارش ایرنا ، شرکت کنندگان در این رقابت ها پس از حضور در گلزار شهدای گمنام و تجدید میثاق با آرمان های شهدا ،به ویژه شهیدان مدافع حرم و امنیت، حرکت خود را در مسیرهای از پیش تعیین شده آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسابقه با همکاری هیات موتورسواری و اتومبیل رانی و جامعه معلولان از میدان امامزاده عبدالله (ع) بافق آغاز شد و 80 جانباز و معلول با خانواده های خود مسیرهای از پیش تعیین شده را طی و به ایستگاه پایانی رسیدند .
در مسابقات رالی خانواده، شرکت کنندگان طبق قوانین و مقررات فدراسیون اتومبیل رانی باید تمامی ضوابط را رعایت کنند تا در ایستگاه پایانی صاحب رتبه و جایگاه شوند.
این مسابقه با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جانبازان و معلولان و حس خودباوری برگزار شد.
مسابقه یادشده با حضور سمیه ایزدیان سرپرست اداره ورزش و جوانان و تنی چند از مسئولان، برخی خانواده های ایثارگران و جمعی از علاقه مندان به ورزش اتومبیل رانی برگزار شد.
7543/ 2047/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اتومبيل راني جانبازان معلولان شهرستان بافق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران

سرهنگ سیدرضا سادات حسینی گفت: دیدار تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه پنج شنبه ۶ اردیبهشت ماه در ورزشگاه شهدای صنعت مس برگزار می‌شود.

وی افزود: به منظور برقراری تدابیر انتظامی و ترافیکی در محدوده و معابر پیرامونی ورزشگاه از ساعت ۱۶ در معابر منتهی به ورزشگاه واقع در ابتدای محور رفسنجان به سرچشمه محدودیت‌های تردد خواهیم داشت که این ممنوعیت توقف و تردد از زمان اجرای طرح در صورت لزوم در معابر پیرامونی منتهی به ورزشگاه نیز اجرا خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • هر بازی یک کار ویژه: واسعیِ آماده(عکس)
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • حساسیت فصلی کودکان
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی های اتومبیل دبی بعد از فروکش کردن سیل بی سابقه (عکس)
  • داستان یک راننده نگون‌بخت؛ مستعدِ بدشانس یا سلطان فاجعه‌؟
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر