Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر شهبازی از عارضه یابی ۵ هزار واحد صنعتی توسط این سازمان خبر داد و گفت: برای سال آینده نیز عارضه یابی ۱۵ هزار واحد صنعتی را در برنامه داریم که امیدواریم به احیای صنایع کوچک و متوسط کمک شود.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، علی اصغر شهبازی رییس سازمان بسیج مهندسین صنعتی در دومین جشنواره و نمایشگاه تخصصی بسیج مهندسین صنعتی کشور اظهار داشت: ۹۷۰ شهرک صنعتی در کشور وجود دارد که ۹۰ هزار واحد صنعتی را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهبازی با بیان اینکه پیشرفت ۳۱ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی کمتر از ۲۰ درصد است که ۵ هزار واحد صنعتی توسط گروه های جهادی بسیج مهندسین صنعتی مورد عارضه یابی قرار گرفته اند و الگوی مناسبی برای حل این عارضه ها ارایه شده است.

وی تصریح کرد: برای سال آینده نیز عارضه یابی ۱۵ هزار واحد صنعتی را در برنامه داریم که امیدواریم به احیای صنایع کوچک و متوسط کمک شود.

شهبازی با بیان اینکه نصب سلولهای خورشیدی در دوسوم کشور امکان پذیر است، گفت: امسال ۳ هزار نیروگاه را با کمک منابع سازمان مدیریت اجرا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: تا دو سال آینده به دانش فنی ساخت سلولهای خورشیدی در کشور خواهیم رسید.

شهبازی در ادامه از طراحی مسابقه ای برای ارایه راهکارهای میان برد و کم هزینه برای حل مشکلات با کمک ۶ وزارتخانه خبر داد و افزود: اردیبهشت سال آینده ۱۰ راهکار در این بخش ارایه خواهد شد.

به گفته رییس سازمان بسبج مهندسین صنعتی، ۲ هزار طرح از سراسر کشور در جشنواره تخصصی بسیج مهندسین صنعتی ارایه شده که پس از ارزیابی، ۲۸۰ طرح در نمایشگاه شرکت کردند و آماده تجاری سازی شدند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی مایه فخر و مباهات کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت هفدهم اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآور شد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

کد خبر 751043

دیگر خبرها

  • مراکز رشد علوم انسانی در استان‌های کشور تشکیل می‌شود
  • توافق‌نامه همکاری سازمان‌های بسیج اقشار و سازمان بسیج رسانه با بسیج سازندگی امضاء شد
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • بسیج سازندگی ۲۸۶۴ نیروگاه کوچک‌ مقیاس در کشور ساخت
  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور