Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@02:53:29 GMT

بیانی: استقلال باید برابر مدعیان به پیروزی برسد

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۵۱۱۲

بیانی: استقلال باید برابر مدعیان به پیروزی برسد

تهران- ایرنا- کاپیتان و مربی اسبق تیم فوتبال استقلال تهران، گفت: آبی پوشان پایتخت برای موفقیت در لیگ برتر باید برابر مدعیان به پیروزی دست یابند.

«شاهرخ بیانی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: استقلالی که در بازی با پارس جنوبی مشاهده کردیم با تیمی که برابر تراکتورسازی تبریز به میدان رفت، زمین تا آسمان تفاوت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: استقلال برابر تراکتورسازی در طول 90 دقیقه حتی یک موقعیت گل هم نداشت، اما این هفته فوتبال بسیار خوبی را مقابل پارس جنوبی به نمایش گذاشت و اگر درخشش «رحمان احمدی نبود» با گل های بیشتری به پیروزی دست می یافت.
پیشکسوت استقلال خاطرنشان ساخت: این درست که استقلال پارس جنوبی را شکست داد، اما تیمی که می خواهد در لیگ برتر به موفقیت برسد باید کمتر فراز و نشیب داشته و یک روند قابل قبول را در تمام مسابقاتش به اجرا بگذارد.
بیانی تصریح کرد: مهم ترین موضوعی که استقلالی ها باید در نظر داشته باشند، پیروزی برابر تیم های مدعی و رقیبان اصلی در لیگ برتر است. مساله ای که باعث می شود آن ها در کورس قهرمانی قرار داشته باشند، غلبه بر چنین تیم هایی است.
مربی اسبق استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا آبی پوشان تهرانی شانس قهرمانی در لیگ برتر را دارند؟ گفت: باید قبول کنیم قهرمانی در لیگ برتر این فصل برای استقلال کار بسیار سختی است، اما در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست.
وی افزود: بازی با ذوب آهن از اهمیت خاصی برای استقلال برخوردار است و پیروزی در این مسابقه باعث خواهد آن ها با روحیه و انگیزه بیشتری مسابقات آینده را پشت سر بگذارند. استقلال در این بازی خانگی نباید به چیزی غیر از برد فکر کند.
بیانی در پایان گفت: حضور علی رضا منصوریان به عنوان سرمربی ذوب آهن به جذابیت های این مسابقه اضافه می کند. او استقلال سال ها به عنوان بازیکن و مربی برای استقلال زحمت کشیده است و این برای هواداران استقلال فراموش نشدنی است.
ورزشی**م.ت**3783**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش شاهرخ بياني ليگ برتر فوتبال استقلال ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم

کریستیانو رونالدو پس از هت تریک در دیدار برابر الوحده در لیگ حرفه‌ای عربستان پیامی منتشر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی النصر با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود به پیروزی 6 بر صفر در هفته سی‌اُم لیگ حرفه‌ای عربستان برابر الوحده واکنش نشان داد.

رونالدو نوشت: من احساس فوق‌العاده‌ای دارم، به لطف تیم و هواداران!

پیروزی 6 گُله النصر با هت‌تریک رونالدو

در این دیدار کریستیانو رونالدو با هت‌تریک، پیروزی قاطعی را برای تیمش به ارمغان آورد.

تیم فوتبال النصر ریاض در جدول رده‌بندی 18 تیمی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با 74 امتیاز پس از الهلال 83 امتیازی دوم است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیروزی نفت آبادان درلیگ برتر فوتبال
  • بلانکو: خوشحالم به تیمم کمک کردم
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • نگاهی آماری به بازی‌های استقلال و ذوب آهن؛ نکونام به دنبال اولین پیروزی
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن