Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از نشریه ورزشی استرالیایی، تیم ملی بسکتبال ایران در حالی به مصاف استرالیا می‌رود که جلوی چشمان هواداران خود مقابل ژاپن مغلوب شد. بازیکنان ایرانی تحت فشار بودند و در نهایت بازی را واگذار کردند.

تیم ملی ایران نیاز به کسب سهمیه جام جهانی دارد و به دست آوردن این مهم تنها با شکست دادن استرالیا اتفاق خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما تیم ملی استرالیا بار‌ها نشان داده است که قدرت یک منطقه در زمینه بسکتبال است و می‌تواند از سد آسمان خراش‌های ایرانی بگذرد. با این حال "آندره لمانیس" سرمربی تیم ملی بسکتبال استرالیا درباره بازیکنان ایرانی گفته بود: "بی تردید ایران بازیکنان خوبی دارد، با این حال ما سهمیه جام جهانی را به دست آورده ایم. اما باید مراقب باشیم، چون کار ما در این تورنمنت تمام نشده است."

تیم‌های ملی بسکتبال ایران و استرالیا روز دوشنبه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این بازی برای تیم ملی ایران حکم فینال دارد و آن‌ها تمام تلاش خود را برای پیروزی در این مسابقه انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

کبیر: ژاپن مقابل تیم ملی بسکتبال ایران منظم بازی کرد/ راحت نمی‌توانیم استرالیا را شکست دهیم

بررسی راه‌های صعود تیم ملی بسکتبال کشورمان به جام جهانی

شاهین‌طبع: نتوانستیم بازیکنان ژاپن را کنترل کنیم/ همیشه بازیکن نمی‌تواند خوب باشد

انتهای پیام/

استرالیایی‌ها تیم ملی بسکتبال ایران را دست کم گرفتند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنات: مثل بازی با ژاپن، مقابل ایران هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان در گروه C جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و ضمن حذف ژاپن و  قهرمان دوره گذشته، در جایگاه دوم قرار گرفت تا حریف تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم نهایی شود؛ دیداری که از ساعت 12:30 فردا چهارشنبه (به وقت تهران) برگزار خواهد شد.

لوئیس برنات مولینا، سرمربی تیم ملی قرقیزستان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تیم ملی ایران گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم. ایران تیم بسیار بزرگی است و می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.

او ادامه داد: کاری که ما تا این مرحله کردیم، برای خیلی‌ها فراتر از انتظار بود و بالاتر از آن ظاهر شدیم. ما از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.

مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که فردا انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • اين دختر بسكتبال لژيونر مى شود، شك نكنيد
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • برنات: مثل بازی با ژاپن، مقابل ایران هستیم