Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:38:56 GMT

خرمگاه: نباید مقابل استقلال غفلت کنیم

تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۵۵۸۶۶

خرمگاه: نباید مقابل استقلال غفلت کنیم

تهران- ایرنا- مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: استقلال تیم بسیار خوبی است که اگر بخواهیم مقابل آنها غفلت کنیم قطعا با مشکل روبه رو خواهیم شد.

به گزارش ایرنا؛ «محمد خرمگاه» که به جای علیرضا منصوریان در نشست مطبوعاتی پیش از بازی استقلال حاضر شده بود گفت: دیدار با استقلال برای ما مثل همه بازی ها خواهد بود و این مسابقه هم سه امتیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ذوب آهن در ورزشگاه آزادی با تیمی بازی خواهد کرد که در هفته های اخیر نمایش قابل قبولی به اجرا گذاشته و به طور حتم از حضور پرشور هواداران خود بهره خواهد برد.
خرمگاه خاطر نشان ساخت: استقلال تیم بسیار خوبی است و باید مراقب کارهای هجومی آنها باشیم. هر تیمی که مقابل استقلال غلفت کند با مشکلات جدی روبه رو خواهد شد.
مربی ذوب آهن تصریح کرد: شناخت کاملی از استقلال داریم و در روزهای گذشته این تیم را به طور دقیق آنالیز کرده ایم و با آمادگی کامل روبروی شاگردان وینفرد شفر در زمین صف آرایی خواهیم کرد.
وی در خصوص غیبت منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال گفت: دستیار علیرضا منصوریان هستم و او صلاح دانست به جای او در نشست مطبوعاتی پیش از بازی استقلال و ذوب آهن شرکت کنم.
خرمگاه همچنین از سازمان لیگ خواست تا با نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا همکاری لازم را داشته باشد.
ورزشی**م.ت**9118**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش نشست مطبوعاتي استقلال ذوب آهن اصفهان ليگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۵۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور

تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت، اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

دیگر خبرها

  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • مورایس و مرور تاکتیک‌های بازی با استقلال (عکس)
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور